خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

حضور با نشاط عالیشاه و کامیابی نیا در تمرین سرنوشت ساز پرسپولیس(عکس و فیلم)

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۰۷

اولین تمرین جدی بازیکنان پرسپولیس جهت رویارویی با السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 11 امروز آغاز شد.

به گزارش ایلنا، پس از برتری پرسپولیس مقابل نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و ریکاوری روز گذشته، اولین جلسه تمرینی آماده سازی سرخپوشان برای رویارویی با السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 11 امروز به میزبانی ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* بازیکنان از ساعت 11 با حضور در سالن وزنه کار خود را استارت زدند.

* پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین در خصوص تهیه بلیت دیدار نیمه نهایی و همچنین تجهیز استادیوم آزادی برای فینال توضیحاتی ارائه کرد.

* بازیکنان ساعت 11:25 به چمن استادیوم وارد شدند و با توجه به آیتم‌هایی که برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ ترتیب داده بودند کار را استارت زدند.

حضور با نشاط عالیشاه و کامیابی نیا در تمرین سرنوشت ساز پرسپولیس(عکس و فیلم)

* علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش‌وند بهمراه ایگور پانادیچ به بخش دیگر زمین رفته و تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را پشت سر می‌گذارند.

* از جمع مصدومان پرسپولیس کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه همانند روز گذشته در تمرینات گروهی حضور یافته‌اند و و ربیع خواه نیز در کنار دیگر بازیکنان به تمرین مشغول است.

* نماینده ای اف سی برای تهیه مصاحبه با بیرانوند و سیدجلال حسینی در محل تمرین حضور یافته ‌و بعد از تمرین قرار است با دروازه‌بان و کاپیتان سرخپوشان به گفتگو بنشیند.

* در دو سمت زمین آدمک‌هایی با دو کاور قرمز و سفید قرار گرفته است. بازیکنان ابتدا در بخش آدمک قرمز  پاسکاری و حرکت به سمت بازیکن صاحب توپ را انجام می‌دهند. برانکو در این بخش با ‌وسواس بالا از بازیکنانش خواست تا با بهترین پاس هم‌تیمی خود را صاحب توپ کنند و بعد از آن با سرعت اقدام بعدی برای جابجایی را صورت دهند تا بازی سرعتی در دستور کار آنها باشد. این جلسه تمرینی 15 دقیقه به طول انجامید.

* در آستانه دیدار با السد روی برخی سکوها بنرهای بزرگی از تصاویر بازیکنان قرار گرفته است و بازیکنان بعد از مشاهده آن به سمت آن رفته و با یکدیگر به شوخی پرداختند.

* مارکو در ادامه بازیکنان را در اختیار گرفت و دویدن‌های سرعتی و استارت کوتاه را برای آنها در نظر گرفت. در بخش بعدی که آدمک‌های سفید قرار داشت، بازیکنان خط عقب پرسپولیس ابتدا با پاس بلند باید وینگرها را صاحب توپ می‌کردند و بعد از آن با یک حرکت تکنیکی و تاکتیکی بین این وینگر و نفر خط میانی ارسال برای دو مهاجم و یک هافبک که به آنها اضافه می‌شد صورت می‌گرفت. برانکو با اعلام اینکه باید خط آفساید حریف را بشکنند از بازیکن ارسال کننده توپ می‌خواست بهترین موقعیت زمانی را برای پاس در نظر بگیرد.

حضور با نشاط عالیشاه و کامیابی نیا در تمرین سرنوشت ساز پرسپولیس(عکس و فیلم)

* در بخش بعدی تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر زلاتکو ایوانکوویچ که از نفرات تهاجمی تیم شکل گرفته بود و گروه بعدی که باید ارسال‌های کریم باقری را دفع کرده و بلافاصله تدارک ضدحمله را می‌زدند. در گروه بازیکنان خط میانی و تهاجمی تیم نیز حفظ توپ و پاسکاری و تغییر منطقه بازی به صورت سرعتی انجام می‌شد و در ادامه طراحی حمله با نعمتی یا بشار رسن انجام می‌شد. 

* بازیکنان مدافع در ادامه با تغییر تاکتیک در نظر گرفته از سوی برانکو باید بلافاصله بعد از دفع توپ و ارسال آن به نزدیک ترین هم‌تیمی، توپ دریافتی را به دروازه کوچکی که در نظر گرفته شده بود در فاصله سی متری شوت می‌کردند. در گروه بازیکنان خط میانی و تهاجمی تیم نیز حفظ توپ و پاسکاری و تغییر منطقه بازی به صورت سرعتی انجام می‌شد و در ادامه طراحی حمله با نعمتی یا بشار رسن انجام می‌شد. بازیکنان مدافع در ادامه با تغییر تاکتیک در نظر گرفته از سوی برانکو باید بلافاصله بعد از دفع توپ و ارسال آن به نزدیک ترین هم‌تیمی، توپ دریافتی را به دروازه کوچکی که در نظر گرفته شده بود در فاصله سی متری شوت می‌کردند.

* بازیکنان مدافع در ادامه با تغییر تاکتیک در نظر گرفته از سوی برانکو باید بلافاصله بعد از دفع توپ و ارسال آن به نزدیک ترین هم‌تیمی، توپ دریافتی را به دروازه کوچکی که در نظر گرفته شده بود در فاصله سی متری شوت می‌کردند.

حجم ویدیو: ۴.۴۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز