خبرگزاری کار ایران

وقوع چند انفجار در افغانستان هم‌زمان با برگزاری انتخابات پارلمانی

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۴۵۹

چندین حمله انتحاری در روند انتخابات در افغانستان اخلال ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، مقام ولایت فراه از زخمی شدن دو زن در پی دو حمله به حوزه‌های اخذ رای در شمال افغانستان خبر دادند. 

«محب‌الله محب»، سخنگوی پلیس ولایت فراه، گفت که یک موتورسوار انتحاری در مرکز ولایت فراه خود را منفجر کرد. وی افزود که کسی در پی این انفجار کشته نشد و اوضاع در کنترل نیروهای امنیتی است. او همچنین گفت که شعبه اخذ رای مذکور که در نزدیکی محل این انفجار قرار دارد، همچنان مشغول به کار است. 

از سوی دیگر، انفجاری کوچک در شمال کابل در نزدیکی یک شعبه اخذ رای باعث وحشت رای‌دهندگان شده است. 

پلیس کابل همچنین از دومین انفجار در پایتخت افغانستان خبر دادند. پلیس اعلام کرد که «بمبی که در خودروی یک مقام امنیتی کار گذاشته شده بود» در غرب پایتخت منفجر شده است. هنوز گزارشی درباره تلفات احتمالی این دو انفجار گزارش نشده است. این در حالی است که داعش و طالبان وعده کرده بودند که در روند انتخابات پارلمانی اخلال ایجاد کنند. 

در شمال ولایت کنر، شبه‌نظامیان طالبان به روی جاده‌های منتهی به شعبه‌های اخذ رای آتش گشودند که در پی آن دو زن زخمی شدند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز