خبرگزاری کار ایران

مورینیو به دنبال بهترین رفتار مقابل چلسی: در استمفوردبریج خوشحالی نمی‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۴۳

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد می‌گوید، روز شنبه در بازگشت به ورزشگاه استمفوردبریج، رفتارش را کنترل می‌کند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو سرمربی که دو مقطع در لیگ جزیره هدایت چلسی را برعهده داشته به همراه آبی‌ها به سه قهرمانی در لیگ برتر و یک جام حذفی دست پیدا کرده است و نزد طرفداران این تیم جایگاه ویژه‌ای دارد. البته مورینیو قول داده در دیدار برابر تیم سابقش هرگونه وفاداری را کنار بگذارد و 100 درصد طرفدار منچستریونایتد باشد.

مورینیو درخصوص این بازی گفت: برای من این یک بازی دیگر است، آیا می‌توانم من مانند دیوانه گلزنی تیمم یا پیروزی تیمم را در استمفورد بریج جشن بگیرم؟ اینطور فکر نمی‌کنم. همیشه سعی خواهم کرد که خودم را کنترل کنم و به استادیوم احترام بگذارم، ورزشگاه و هوادارانی که سال‌ها از من حمایت کردند. 

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: برای انجام این کار باید کنترل احساسی خود را از دست بدهم، که آسان نیست. من تمایل دارم هر کجا که باشم فکر کنم، اینکه در کدام استادیوم هستم و کدام افراد روی سکوها حضور دارند.   جدا از این، این فقط یک بازی دیگر برای من است. یک بازی می‌خواهم که بازیکنانم، تیمم و هواداران خوب کار کنند، این را می‌خواهم. 

مورینیو که قرار بود روز جمعه در اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل رفتار غیرورزشی در کنار زمین از اظهاراتش دفاع کند، قرار است روز چهارشنبه در همان زمان حاضر شود. او در واکنش به سوال خبرنگاران درباره این اتهام اظهار نظر خاصی نداشت و اعلام کرد نمی‌تواند صحبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز