خبرگزاری کار ایران

علی دایی: از بازیکنانم راضی هستم/ به این داوری ها عادت کرده ایم

کد خبر : ۶۸۲۲۹۷

سایپا با یک پنالتی مشکوک، از استقلال شکست خورد.

به گزارش ایلنا، علی دایی سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری درباره دیدار این تیم برابر استقلال گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم و هر دو تیم در نیمه اول موقعیت های خوبی خلق کردند. ما بعد از گل اول می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما این اتفاق رخ نداد و ما گل مساوی را بر اثر یک اشتباه بچه گانه دریافت کردیم. بعد از گل اول، داوری تغییر کرد و چند صحنه از کارت زرد دادن به آنها گذشت تا استقلال راحت بازی کند. همام باید اخراج می شد اما این اتفاق رخ نداد. نیمه دوم استقلال بهتر بازی را شروع کرد اما در زمانی که ما مسلط تر بودیم، داور پنالتی گرفت. داور چهارم به من گفت، داور می گوید هند شده است.

وی افزود: بعد از بازی با هماهنگی با ناظر داوری، حرف خود را عوض کردند و گفتند خطا رخ داده است. ما در دقیقه آخر می توانستیم گل مساوی را بزنیم اما دروازه بان استقلال یک عکس العمل خیلی خوب داشت. حق ما شکست نبود و باید بازی با مساوی تمام می شد. به تیم استقلال و بازیکنان خودم تبریک می گویم. تلاش می کنیم برای بازی های بعد اشتباهات خود را تکرار نکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سایپا بعد از 15 دقیقه نتوانست حریف را پرس کند، تصریح کرد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و شانس گل دوم هم داشتیم. صحنه ای که ترابی نتوانست ضربه بزند، اگر گل می شد ما راحت تر بازی می کردیم. اگر بعد از گل دوباره بازی را ببینید، داوری فرق کرد. تمامی 50-50 به نفع استقلال زده شد. بازیکنان ما می پریدند سر بزنند اما داور خطای ما را می گرفت. بعضی از بازیکنان ما خیلی زود خسته شدند. دشتی تا زمانیکه در زمین بود خوب بود و گلزنی کرد. امروز می توانستیم بهتر بازی کنیم اما نشد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا نگران داوری ها در ادامه فصل و جام حذفی با توجه به اتفاقات رخ داده در گذشته نیستید، افزود: به این داوری ها عادت کردیم. اعتراض هم بکنیم، محروم و جریمه می شویم. بازی با نفت مسجد سلیمان آن بلا سر ما آمد اما من جریمه شدم. داوری دست ما نیست و انشاالله قضاوت ها بهتر شود. وجدان بزرگترین محکمه برای همه ما است. بعد از بازی من و داوران و بازیکنان باید ببینیم چه کاری انجام دادیم تا مسیر بهتر شدن را با همدیگر پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز