خبرگزاری کار ایران

سفر دو روزه معاون پارلمانی رئیس جمهور به خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۳۶

معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفری دو روزه شامگاه چهارشنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر چهارشنبه ۲۵ مهرماه در سفری دو روزه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال قدرت الله دهقان معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در بدو ورود به اهواز با حضور در سرسرای استانداری خوزستان ضمن دیدار با سردار خلیل صخراوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده اسبق نیروی انتظامی در استان های قم و خوزستان از تلاش‌ها و خدمات بی شائبه ایشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

دیدار با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان آخرین برنامه از نخستین روز سفر امیری به خوزستان بود.

وی در این دیدار ضمن اشاره به سابقه خدمت ۱۰ ساله خود در خوزستان گفت: این دوره برای من جزوه شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین دوران از سال های خدمتم بود و همیشه از نظرات و توصیه های حضرت آیت الله جزایری استفاده میکردم.

امیری با اشاره به حادثه دردناک تروریستی در ۳۱ شهریور ماه گذشته عنوان کرد: این اتفاق تلخ و فاجعه بار موجب تالم خاطر همه مسئولان و آحاد مردم ایران شد و تروریست های کوردل حتی به زنان و کودک خردسال نیز رحم نکردند و این ظلم و قساوت آنها موجب رسوایی آنها در نزد جهانیان شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: به دنبال این رویداد تلخ وظیفه داشتم به نمایندگی از رئیس جمهور به خوزستان سفر کنم و مراتب همدردی و تسلیت خود را با مردم شریف خوزستان و همچنین جنابعالی ابراز نمایم.

در ادامه آیت الله موسوی جزایری ضمن خوش آمد گویی به امیری از خدمات سال های گذشته وی به استان خوزستان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در استان خوزستان مدیران استانی و در راس آن ها استاندار و معاونین ایشان برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف و شبانه‌روزی دارند و از این جهت بحمدالله دغدغه و نگرانی نداریم.

امام جمعه اهواز ادامه داد: با این وجود مشکلات و کمبودها بسیار زیاد است و در عین حال امکانات و منابع موجود محدود است؛ اما مدیریت استان جهت گره گشایی از مشکلات به صورت جدی در حال تلاش است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مراسم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم استان خوزستان همچنین در آن سوی مرز مردم عراق در خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی سنگ تمام می گذارند و چندین برابر بیش از امکانات دولت در حال کمک در این زمینه هستند؛ اما انتظار می رود دولت با وجود کارها و خدمات خوبی که در این زمینه داشته است به لحاظ احساسی و عاطفی جهت کاهش مشکلات زائرین اربعین حسینی بیش از پیش گام بردارد.

بر اساس این گزارش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دومین روز از سفر خود به خوزستان با سفر به شوش از بیمارستان الوان و پروژه پل ورودی شوش بازدید می‌کند پل شهید ناجیان در این شهرستان در مراسمی با حضور وی به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز