خبرگزاری کار ایران

زنگ خطر برای ایران و آسیا/ نسل جدید سامورایی ها، ترسناک تر از همیشه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۷۹

تیم ملی ژاپن با نتیجه 4-3 از سد اروگوئه گذشت و نشان داد به هیچ تیمی رحم نمی کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 4-3 از سد تیم ملی اروگوئه بگذرد و نشان دهد با تغییر سرمربی خود نه تنها ضعیف نشده بلکه قدرتش بیشتر شده و با هماهنگی بیشتری برای حضور در جام ملت ها مهیا می شود. آنها بعد از جام جهانی در سه مسابقه تدارکاتی 10 گل زده اند و در دو مسابقه کلین شیت داشته اند.

سامورایی های آبی در حالی توانستند 4 گل به اروگوئه بزنند که لاسلسته تقریبا با ترکیب اصلی خود به میدان رفت و لوئیز سوارز مهمترین غایب آنها به شمار می رفت. اروگوئه در 5 بازی که در جام جهانی انجام داد فقط در دو بازی گل خورد و روی هم سه بار دروازه اش باز شد اما در این مسابقه آنها 4 گل خوردند تا قدرت خط حمله ژاپن بر همگان مشخص شود.

نکته جالب توجه این است که از نسل طلایی ژاپن تنها یوتو ناگاتومو، هیروکی ساکای و مایا یوشیدا در زمین حضور داشتند و الباقی ستاره های تیم از جمله کاواشیما، هاسبه، هوندا، کاگاوا، اوکازاکی و .... در ترکیب جایی نداشتند و به جای آنها جوانانی چون واتارو اندو، ریتسو دوان، تاکومی مینامینو، شویا ناکاجیما و یویا اوساکو به میدان رفتند و خوش درخشیدند. آنها در فاز هجومی به خوبی از کمند مدافعین به نامی چون گودین و کاسرس گذشتند و دروازه فرناندو موسلرا را 4 بار باز کردند.

موریشیگه سرمربی 50 ساله سامورایی ها با از پیش رو برداشتن تیم فابین کویتو نشان دادند برای 5 امین قهرمانی در جام ملت ها بی تابی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز