خبرگزاری کار ایران

بابک حاتمی در گفتگو با ایلنا:

یک مرد مثل علی کریمی پیدا شد به فوتبالم کمک کند/ پدیده گفت بیا قراردادت را کم کن

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۴۴

مدافع سپیدرود در مورد پیوستنش به این تیم و شرایط سختی که در یک سال گذشته داشت صحبت کرد.

بابک حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به سپیدرود اظهار داشت: من دوران سختی را در پدیده داشتم و وقتی در این تیم مصدوم شدم هیچکسی از این باشگاه سراغی از من نگرفت و انگار نه انگار که بازیکن این تیم بودم و مصدوم شدم. تمام هزینه‌های درمانم را خودم پرداخت کردم و از طلبم هم فقط 10 درصد گرفتم که آن را هم با کلی دوندگی و برو و بیا توانستم بگیرم.

وی افزود: من بعد از 5 ماه مصدومیتم بهبود پیدا کرد و از باشگاه به من زنگ زدند که بیا قراردادت را کم کن و برگرد سر تمرینات و من قبول کردم ولی دیگر کسی به من زنگ نزد و تمام تماس‌هایم را بی پاسخ گذاشتند. تا پایان فصل فقط می‌رفتم تمرین می‌کردم ولی هیچ اسمی از من در تیم نبود و به همین دلیل همه فکر می‌کردند هنوز مصدوم هستم و کسی سراغی از من نمی‌گرفت.

مدافع سپیدرود در ادامه گفت: در این مدت هیچ کدام از مربیان سابقم به من کمک نکردند و حتی در تیم‌های لیگ یک هم من را نخواستند تا در این شرایط به من کمک کنند ولی یک مرد مثل علی کریمی پیدا شد و به من زنگ زد و گفت بیاد آمادگی بدنی‌ات را ببینم. امثال علی کریمی الکی علی کریمی نمی‌شوند و یک تفاوتی با سایرین دارند که به این جایگاه رسیدند. من هم با کمال میل آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم برای ایشان و تیم سپیدرود مفید باشم.

حاتمی در مورد شرایط سپیدرود هم عنوان کرد: شرایط خیلی سختی داریم و باید تلاش زیادی به کار بگیریم تا تیم را در جدول بالا بکشیم چرا که این تیم ریشه‌ای و مردمی با هواداران خوبی که دارد جایگاهش باید بالاتر از این باشد و شک نکنید من به نوبه خودم هر کاری بتوانم انجام می‌دهم تا به سپیدرود کمک کنم.

وی در مورد هم پست بودنش با حسین کعبی گفت: حسین کعبی از بزرگان فوتبال است و بازیکن بزرگی محسوب می‌شود که پیش از این هم افتخار آشنایی با او را داشتم و حالا هم تمام تلاشم را می‌کنم به تیم کمک کنم. رقابت در فوتبال خوب است و فکر می‌کنم این رقابت به من فوتبالم کمک خواهد کرد.

مدافع سپیدرود در مورد تقابل با ذوب آهن هم عنوان کرد: بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با کسب هر 3 امتیاز بازی بتوانیم کمی به اوضاعمان در جدول سرو سامان دهیم و شروعی باشد برای صعود تیم در جدول.

حاتمی در پایان گفت: من پیگیر طلبم از پدیده هستم و مدارک را تحویل کمیته تعیین وضعیت دادم و به زودی حکم صادر می‌شود و اگر دیدم ترتیب اثر داده نمی‌شود مدارک را ترجمه می‌کنم و به AFC می‌فرستم و تا آخر پیگیر حق و حقوقم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز