خبرگزاری کار ایران

خوخی: به فینال راه پیدا می‌کنیم / بازی کردن مقابل هواداران پرسپولیس ترس ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۵۵

مدافع السد معتقد است بازی در مقابل 100 هزار نفر برای آنها دردسر ساز نیست.

به گزارش ایلنا، دو تیم پرسپولیس و السد روز 1 آبان ماه در دیدار  برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رودروی هم قرار خواهند گرفت و اوج حساسیت را در ورزشگاه آزادی شاهد خواهیم بود.

خوخی بوعلام، مدافع السد در مصاحبه با روزنامه الرایه قطر اظهار داشت: بازی با پرسپولیس اهمیت بیسیار زیادی برای ما دارد. ما با توجه به اینکه بازی رفت را در خانه با نتیجه یک بر صفر باختیم کار سختی را پیش رو داریم. اما السد همیشه توانایی بازگشت بازی ها را دارد و به اذن خدا در ورزشگاه آزادی بازی را خواهیم برد و به فینال راه پیدا می کنیم.

وی افزود: خیلی خوب می دانیم که بازی مقابل پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام قدرت وارد زمین بازی خواهیم کرد. ما تجربه خوبی را در دیدار با استقلال داریم و موفق شدیم در ورزشگاه آزادی بازی بهتری را نسبت به دوحه از خودمان به نمایش بگذاریم. تلاش می کنیم تا بازی با استقلال را مقابل پرسپولیس نیز تکرار کنیم و راهی فینال شویم.

مدافع السد درباره اینکه از هواداران ایرانی ترسی ندارند، گفت: ما از چیزی نمی ترسیم. پیش از این مقابل 100 هزار هوادار ایرانی در ورزشگاه آزادی بازی کردیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم. حضور بی شمار هواداران ایرانی باعث می شود انگیزه ما دو چندان شود تا به پیروزی برسیم. السد در این فصل عملکرد عالی ای داشت و مستحق قهرمانی در آسیاست. ما در تهران موفق شدیم استقلال را با نتیجه 3 بر یک شکست دهیم و می خواهیم مقابل پرسپولیس این برد را تکرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز