خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ یک؛

آتش‌بازی دست‌نشان مقابل تیم سابق با تعویض‌های طلایی/ روز کم فروغ پاشازاده مقابل قشقایی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۲۷

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، سه بازی امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در اولین دیدار هفته هشتم مسابقات لیگ یک، تیم گل گهر سیرجان موفق شد در خانه تیم مس رفسنجان را بانتیجه 3-1 شکست دهد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر دیدار این هفته، تیم مس کرمان به مصاف خونه به خونه بابل رفته بود. در این بازی که از جذابیت بالایی نیز برخوردار بود، در ابتدا تیم مس با نفرات جوان خود پای به میدان مسابقه نهاد اما در نیمه دوم، دست‌نشان دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار مس را به زمین فرستاد و با تعویض‌های طلایی‌اش، نتیجه را به سود تیم خود رقم زد.

ابتدا مس در دقیقه 57 توسط سجاد حیدری به گل رسید و این بازیکن در دقیقه 70 نیز گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و در دقیقه 94 مهدی تیکدری گل سوم تیم مس را به ثمر رساند تا سه امتیاز بازی به حساب دست‌نشان واریز شود و تیم در جایگاه دوم جدول بایستد. همچنین رضا آقابابایی مهاجم خونه به خونه به دلیل دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

در آخرین دیدار این هفته، دو تیم بادران و قشقایی در ورزشگاه تهرانسر به مصاف هم رفته بودند که در نهایت به تساوی بدون گل رسیدند تا پاشازاده در دومین هفته، در کسب پیروزی ناکام باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز