خبرگزاری کار ایران

برگزاری آخرین تمرین تیم ملی در حضور 20 دقیقه ای اصحاب رسانه

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۲۶

آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از بازی با بولیوی انجام شد.

به گزارش ایلنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار دوستانه مقابل بولیوی، از ساعت 16 امروز در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

* پیش از آغاز تمرین، بازیکنان پاسکاری روی هوا را به صورت گروهی انجام می‌دادند و هر بازیکنی مرتکب اشتباه می‌شد از سوی سایر بازیکنان جریمه می‌شد و باید ضربه‌ای می‌خورد. در یک صحنه علیرضا بیرانوند اشتباه کرد که بازیکنان هر کدام به شکلی خاص او را کتک زدند که نگاه عجیب کی‌روش را به دنبال داشت.

* ابتدا بازیکنان تمرینات هوازی و استارت‌های کوتاه و بلند را زیر نظر دیه‌گو انجام دادند و سپس بخش تاکتیکی تمرین که شوت به دروازه و سانتر از جناحین به صورت ترکیبی بود در دستور کار قرار گرفت.

* سعید عزت‌اللهی که روز گذشته در تمرین مصدوم شده بود، هنگام استارت‌های کوتاه و بلند نتوانست به تمرین ادامه بدهد و برای احتیاط و تشدید نشدن مصدومیت از تمرین خارج شد. علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی بلافاصله سراغ سعید عزت‌اللهی رفت تا وضعیت این بازیکن را بررسی کند.

* رسانه‌ها امروز فقط مجاز به پوشش 20 دقیقه از تمرین بودند و با آغاز کارهای تاکتیکی تمرین پشت درهای بسته پیگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز