خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بولیوی حریف ایران در بازی دوستانه

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۹۱

تیم ملی ایران در دومین دیدار دوستانه خود برای آماده‌سازی برای رقابتهای جام ملتهای آسیا در مقابل بولیوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در پی آماده سازی قدرتمندانه خود برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا در مقابل تیم بولیوی قرار خواهد گرفت.

تیم بولیوی تیمی درجه 2 در منطقه آمریکای جنوبی است و همواره یکی از تیمهای ضعیف این منطقه بوده که دوران اوج کوتاهی داشته و باید ببینیم در مقابل شاگردان کارلوس‌کی‌روش چه عملکردی را ثبت خواهد کرد.

این تیم در 6 بازی قبلی خود 3 مساوی 2 باخت و ↑ برد کسب کرده و می‌کوشد در مقابل تیم ملی ایران به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی بولیوی سزار فاریاس ونزوئلایی است که تقابل این مربی جوان با کی‌روش کارکشته از جذابیت‌های این بازی است و باید ببینیم تفکرات کدامیک بر دیگری خواهد چربید. فاریاس همواره به بازی با دو مهاجم اعتقاد داشته و تیمش را با دو مهاجم ارنج می‌کند همین مورد می‌تواند محک خوبی برای مدافعان ما باشد تا خود را در شرایط سخت بسنجند.

آشنایی با بولیوی حریف ایران در بازی دوستانه

تیم بولیوی در رده‌ی 58 رنکینگ فیفا و بالاتر از فنلاند، ساحل عاج و الجزایر و پایین تر از ایران، کروه جنوبی و روسیه قرار دارد. تیم بولیوی در مقدماتی جام‌جهانی 2018 در میان 10 تیم رتبه‌ی نازل نهم را کسب کرده و نتوانسته به جام جهانی روسیه راه پیدا کند. از آخزین حضور بولیوی در جام جهانی 24 سال می‌گذرد. این تیم آخرین بار در جام‌جهانی 1994 آمریکا حضور داشته و در آن زمان یکی از بهترین تیمها و نسلهای خود را در اختیار داشته است.

بولیوی در تاریخ رقابتهای کوپا آمریکا نیز عملکرد نسبتا مناسبی داشته و یک قهرمانی در سال 1963 و یک نایب قهرمانی در سال 1997 کسب کرده و در این رقابتها توانسته تا حدودی خوب عمل کند.

باید ببینیم در آستانه‌ی جام ملتهای آسیا انجام چنین بازیهایی چقدر به تیم ایران در راستای آماده‌سازی مناسب کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز