خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر در جریان بازدید از بازنشستگان استان کرمان:

حل موضوع درمان به استراتژی مبتنی بر منافع بازنشستگان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۴۱

مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد به نمایندگی از مدیرعامل این صندوق با سفر به استان کرمان و بازدید از دفتر امور بازنشستگان فولاد کرمان و همچنین دفتر رابط بازنشستگان در شهرستان زرند در فضایی صمیمانه با بازنشستگان فولاد دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدمحسن امامی‌فر در این بازدید که همزمان با توزیع رفاه کارت و ثبت‌نام از بازنشستگان فولاد جهت صدور کارت احراز هویت صورت گرفت، پای درد و دل بازنشستگان نشست و بازنشستگان فولاد نیز مسایل و مشکلات خود در حوزه‌های گوناگون به ویژه معیشتی و درمان را با مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد درمیان گذاشتند.

عمده مشکلات بازنشستگان در خصوص درمان بود و امامی‌فر در این خصوص اظهار داشت: حل و فصل موضوع اساسی “درمان” عزم و اراده جدی می‌طلبد و به اتخاذ استراتژی مبتنی بر منافع بازنشستگان نیاز دارد.

امامی‌فر به بازنشستگان اطمینان داد که مشکلات آنان را به اطلاع مقام عالی صندوق رسانده و پیگیر حل مشکلات بازنشستگان خواهد بود.

در جریان این بازدید، حسن اصفهانی‌پور (رئیس دفتر امور بازنشستگان کرمان) و علی ایزدی (مسئول کانون بازنشستگان فولاد زرند) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز