خبرگزاری کار ایران

اکبرآقا مقابل باانگیزه‌ها؛

شهرداری تبریز - اروند خرمشهر؛ دارا و ندار به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۹۳

شهرداری تبریز در هفته هشتم مسابقات لیگ یک، میزبان تیم اروند خرمشهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم شهرداری تبریز و اروند خرمشهر از ساعت 15:15 روز سه شنبه 24 مهر ماه به مصاف خواهند رفت. این دیدار تقابل تیم‌های دارا و ندار نیز خواهد بود.

اکبر میثاقیان کار سختی مقابل شهرداری تبریز دارد، زیرا جوانان باانگیزه تبریزی در هفته‌های قبل نشان دادند که تیم قابل احترامی هستند و نتایجشان، این موضوع را ثابت کرده است. گرچه اروند در هفته‌های اخیر خوب نبوده، اما آخرین شکست شهرداری تبریز به هفته سوم مقابل شاهین بوشهر برمی‌گردد که آن هم به دلیل عدم حضورشان در بوشهر رقم خورده است.

شهرداری تبریز کمترین بازی را در این فصل از رقابت‌ها صورت داده است و آنها از 5 دیداری که به میدان رفتند، 2 پیروزی، یک تساوی و 2 شکست در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و با 7 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند. اروند خرمشهر اما از 6 بازی یک برد و باخت و 4 تساوی در کارنامه دارد و به دلیل بازی بیشتر نسبت به شهرداری تبریز، در رده دهم جدول ایستاده است.

اروند خرمشهر 3 بار در بازی‌های خارج از خانه به میدان رفته که دو تساوی و یک باخت، حاصل کار آنها بوده است و هنوز موفق به پیروزی از این حیث نشده‌اند. خرمشهری‌ها از 3 بازی خارج از خانه؛ 4 گل زده‌اند و 5 گل نیز خورده‌اند. شهرداری تبریز اما از 2 بازی خانگی خود یک تساوی و یک پیروزی به ارمغان آورده و هنوز شکست نخورده است. آنها در از این حیث 2 گل زده‌اند و یک گل نیز دریافت کرده‌اند و در خانه تیم زهردارتری نسبت به بازی‌های خارج از خانه نشان داده‌اند.

ناگفته نماند که چهار تن از بازیکنان اصلی تیم شهرداری تبریز به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان اعتصاب کرده‌اند و با تیم تمرین نمی‌کنند که اگر آنها در بازی با اروند نیز غائب باشند، قطعا لطمه شدیدی به تیمشان خواهند زد و به نحوی کار اروند برای پیروزی مقابل شهرداری تبریز، آسان خواهد شد.

دیدار دو تیم در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز