خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

برقراری ارتباط موثر مدیران ارشد با کارشناسان از وظایف روابط عمومی‌هاست

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۶۱

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمترین استراتژی‌ها و وظایف روابط عمومی‌ها را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بند پی امروز یکشنبه ٢٢ مهر در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه که در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه‌ها با بدنه کارشناسی، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها نسبت به سایر حوزه‌ها وظایف سنگین‌تری دارند و نباید نقش حساس و استراتژیک خود را در ایجاد امید و نشاط در جامعه و مجموعه خود دست‌کم بگیرند.

محسنی بندپی، جزیره‌ای کار کردن در روابط عمومی‌ها را آسیب‌زا دانست و افزود: هم‌افزایی در روابط عمومی‌ها نتایج مطلوبی به دنبال دارد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرمایشات و رویکردهای مقام معظم رهبری در بحث اطلاع‌رسانی و تاکید رئیس جمهور برای رفتن به میان مردم از روابط عمومی‌های حاضر در این نشست خواست که این امور را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

محسنی بندپی با تشریح اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.

روزبه کردونی (مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) نیز در این نشست سیاست‌های کلی و منسجم روابط عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه‌های تابعه را تشریح کرد و محسنی بندپی به سوالات تخصصی حاضران پاسخ گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز