خبرگزاری کار ایران

استانبول در پاییز

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۰۶

از جشنواره های خرید و گالری های هنری و صنایع دستی گرفته تا فستیوال های غذا و خوراکی های سنتی ترکی، همه و همه را در جشنواره های پاییزه استانبول می توانید تجربه کنید.

ایلنا؛ سفر در فصل های شلوغ مثل بهار و تابستان، شاید برای برخی خیلی خوشایند نباشد. مکان های شلوغ و توریستی مثل استانبول که در فصول تابستان و بهار پر می شوند از گردشگران و میهمانان عاشق سفر، مطمئنا روح و حال و هوای دیگری در این فصل ها دارند. ولی آیا تا به حال فکر کرده اید که استانبول در فصل پایین چگونه خواهد بود؟ اگر می خواهید در پاییز تور استانبول را رزرو کنید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

استانبول در پاییز بسیار خلوت است

از هتل ها گرفته تا پارک ها و رستوران های شهر پر هیاهوی استانبول، در پاییز بسیار خلوت و دلنشین می شوند. خیابان های خیس باران خورده، با برگ های نارنجی و طلایی که روی کفشان ریخته است، جان می دهند برای پیاده روی های طولانی و استشمام هوای تازه و خنک پاییزی. نه از بوق ماشین ها خبری هست و نه از ازدحام مردمی که به سمت مراکز خرید و پارک ها و جاذبه های توریستی هجوم می آورند. استانبول در پایین واقعا دو نفره است!

کافه گردی در پاییز استانبول

بعد از یک پیاده روی طولانی با دوستتان در خیابان های بکر و خلوت استانبول پاییزی، می توانید به کافه های خلوتی بروید که هوای پاییز با وجودشان پر از عشق و صمیمیت شده است. با رزرو تور لحظه آخری می توانید این لذت را از نزدیک احساس کنید و با خاطره ای خوش و پاییزی به ایران بازگردید. در ضمن نوشیدن چای و قهوه ترک را در غروب های پاییزی استانبول و در چای خانه های بکر آن فراموش نکنید. بی شک تجربه این احساس، تا ابد در ذهنتان خواهد ماند.

حراج پاییزه استانبول

این یکی را دیگر نمی توان از دست داد! حراج پاییزه استانبول برای خانم و ها و آقایان عاشق خرید یکی از لذت های وصف نشدنی زندگی است. البته این مورد شاید کمی استانبول را شلوغ کند ولی هیچ گاه پاییز شلوغ تر از فصل های تابستان و بهار نخواهد بود. حتی حراج پاییزه هم نمی تواند یک سری آدم های تنبل را از خانه و از زیر پتوی گرم در روز ها پاییزی بیرون بیاورد. پس با خیال راحت تور ارزان استانبول را در فصل پاییز رزرو کنید و از سفر خلوت و خرید های ارزان خود در استانبول لذت ببرید.

جشنواره های استانبول در پاییز

جشنواره های پاییزه استانبول یکی دیگر از آن چیز هایی است که پاییز را به فصلی زیبا برای سفر به استانبول تبدیل کرده است. از جشنواره های خرید و گالری های هنری و صنایع دستی گرفته تا فستیوال های غذا و خوراکی های سنتی ترکی، همه و همه را در جشنواره های پاییزه استانبول می توانید تجربه کنید. بهتر است به کسی نگویید که برای این جشنواره ها است که به استانبول می آیید، در غیر این صورت ممکن است همه اطرافیان با خبر شوند و بخواهند به اطرافیانشان بگویند وآن ها هم با خبر شوند. بعد باید شاهد این باشید که استانبول دیگر خلوت نباشد!

استانبول در پاییز

قیمت مناسب تور استانبول در فصل پاییز

تور لحظه آخری می تواند گزینه بسیار خوبی برای رزرو تور های ارزان و لحظه آخری پاییزی باشد.  از آن جا که همه و بیشتر مسافران و گردشگران در فصل های تابستان و بهار به استانبول سفر می کنند، و با توجه به این که نرخ مسافرت به استانبول در پاییز به شدت افت می کند، نرخ تور و بلیت استانبول هم به شدت کاهش پیدا میکند و می توانید تور خیلی خیلی ارزان استانبول را خریداری کنید. این تور ها به خاطر خلوت بودن از کیفیت بسیار بالایی هم بر خوردارند و می توانید از بهرترین سرویس دهی ها در این فصول بهره مند شوید. یک تور ارزان با کیفیت شاهانه برای خودتان بخرید! نظرتان چیست؟

آب و هوای پاییزی شهر استانبول

پاییز به خودی خود پر از زیبایی و قشنگی است. چه برسد به این که در شهری زیبا مثل استانبول شاهد آن باشیم. هوایی معتدل و رو به سرد، با باران های نم نم و ملایم، و نسیمی که گهگداری از تنگه بوسفر می گذرد و صورت شما را نوازش می کند، همه و همه از شگفتی های استانبول پاییزه هستند. با دلی خوش تور استانبول را خریداری کنید و با خودتان حتما لباس های گرم بر دارید. بوت، شلوار ضخیم، کاپشن و یا پالتو را هرگز فراموش نکنید. کلاه و شال هم از ضروریات این سفر هستند. اگر دلتان خواست می توانید چتر برندارید، چون شاید شما هم از عاشقان باران باشید و از نشستن قطرات لطیف باران رو پوستتان لذت ببرید.

استانبول در پاییز

سخن آخر

تابستان و بهار همیشه فصل های محبوبی برای سفر بوده و هستند. مدرسه ها تقریبا در این فصل ها تعطیل است، هوا خوب و گرم است و کلا انرژی سفر در آدم ها زیاد می شود. ولی سفر در پاییز فقط مخصوص کسانی است که عاشق فصل پاییز باشند. سفر در پاییز به استانبول از آن مسافرت هایی خواهد بود که هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.

گشت‌ و گذار پاییزی در دل طبیعت اطراف استانبول

استانبول در فصل پاییز بسیار زیبا و رنگارنگ است. هوای استانبول در این فصل نه به گرمای تابستان است و نه سرمای زمستان را دارد. بازدید از مناظر طبیعی در فصل پاییز از آرامبخش‌ترین کارها است. جنگل بلگراد و جنگل فاتح بهترین مناظر را در فصل پاییز به نمایش می‌گذارند و با قدم زدن و دوچرخه سواری از سکوت و مناظر رنگارنگ و پاییزی لذت خواهید برد. جزایر پرنس نیز به جهت خلوت بودن و هوای مطبوع در فصل پاییز، محل زیبا و آرام دیگری برای گشت و گذار در تور استانبول پاییزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز