خبرگزاری کار ایران

قایقرانی در بن بست و ابهام/ انتخابات چه زمانی برگزار می شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۳۹۵

انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی هنوز انجام نشده است.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی‌های آسیایی برگزار شود، با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

دوره ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی 12 مردادماه به پایان رسید. غلامرضا امینی همراه فاطمه حسنی، فرحناز امیرشقاقی، احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و عمران پورعسگر نامزدهای ریاست این فدراسیون هستند.

با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها همچنین بازنشسته بودن غلامرضا امینی، حضور مجدد وی در انتخابات بعید به نظر می رسد.

حالا و در حالی که دو ماه از پایان دوره ریاست امینی و همچنین نزدیک به سه هفته از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی گذشته هنوز خبری از سرپرست جدید فدراسیون وجود ندارد. امینی اعلام کرد هر زمان با او تماس بگیرند که باید با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشسته ها کنار برود، 5 دقیقه بعد استعفای خود را اعلام می‌کند.

حالا با توجه به اعلام آمادگی امینی و اینکه ظاهرا وی قصد ماندن در هر شرایطی و ایجاد مشکل برای وزارت ورزش را ندارد، به نظر می‌رسد که باید هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز