خبرگزاری کار ایران

تاسیس بانک فرهنگیان اولویت برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۳۷۸

مدیرعامل شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: تاسیس بانک فرهنگیان در اولویت برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور قرار دارد

به گزارش ایلنا از یاسوج، ناصر قاسمی در کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان کهگیلویه وبویر احمد افزود: راه اندازی و تاسیس نمایندگی صندوق در استانها با هدف تسریع در پاسخگویی به فرهنگیان و ارتباط موثر با صندوق است.

وی  با اشاره به اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، گفت: بر اساس اساسنامه موسسه، اعضای صندوق می توانند تا پنج درصد از حقوق خود را به صورت ماهیانه به صندوق پرداخت کنند و دولت نیز برابر پرداختی، سهم خود را واریز و در پایان بازنشستگی سرمایه فرد همراه با مبلغ سهم دولت و سود حاصل به وی پرداخت می شود .

وی با بیان اینکه در طول برنامه پنجم توسعه سهم دولت در صندوق ذخیره پرداخت نشده است، اظهارداشت: از نظر حقوقی این موضوع در حال پیگیری و تلاش میکنیم که همکاران سهم واریزی خود را بیشتر کنند چرا که در برنامه ششم توسعه کشور مقرر شده،دولت سهم خود را به صندوق واریز کند و این فرصت بسیار خوبی برای صندوق و در نهایت فرهنگیان است که از سهم بیشتر دولتی برخوردار باشند.

قاسمی با اشاره به حضور 90 درصدی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: صندوق ذخیره متعلق به فرهنگیان است و یک شرکت دولتی نیست بنابراین آموزش و پرورش باید از این ظرفیت نهایت استفاده لازم را ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه استراتژیک صندوق اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره با تهیه پرسش نامه و نیاز سنجی، نیازهای فرهنگیان را احصاء و در حال عملیاتی کردن آن است.

کرم بشارت دبیر صندوق ذخیره فرهنگیان کشور هم به پرسش های مطرح شده اعضاء پاسخ دادند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز