خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه رئال مادرید به سندسازی علیه کریستیانو رونالدو

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۳۳۵

باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای پاسخ رسانه پرتغالی را داد و اعلام کرد هیچ اطلاعی از سند امضا شده بین این بازیکن و زن آمریکایی ندارد.

به گزارش ایلنا، به دنبال آخرین تحولات در مورد اتهامات مربوط به تجاوز جنسی که توسط کاترین مایورگا علیه کریستیانو رونالدو انجام شده است، رئال مادرید بیانیه‌ای رسمی را منتشر کرد.

پس از تصاویری که نشریه اشپیگل آلمانی از توافق رونالدو و زن آمریکایی پس از ماجرای تجاوز در سال 2009 امضا کرده بود، یک روزنامه پرتغالی گزارش داد که رونالدو تصمیم دارد ادعا کند که باشگاه رئال مادرید او را تحت فشار قرار داده است تا قرارداد خود با مایورگا را امضا کند.

با توجه به گزارش کوریره دمانیا این توافق در سال 2010 امضا شده هرچند کریستیانو آن را رد می‌کند و خود را بیگناه می‌داند. این روزنامه ادعا کرد که وکلای بازیکن و وکلای باشگاه چندین بار برای بحث در مورد استراتژی خود ملاقات کردند.

با این حال، رئال مادرید اکنون پاسخ داده است و منکر داشتن اطلاعاتی در این زمینه شده است: "رئال مادرید می تواند امروز اعلام کند که باشگاه اقدامات قانونی علیه روزنامه پرتغالی کوریره دمانیا را برای انتشار اطلاعات غلط قطعی در تلاش برای خسارت جدی به تصویر این باشگاه اعمال کرده است."

در ادامه این بیانیه آمده است: رئال مادرید از هیچ اطلاعاتی که روزنامه منتشر شده در رابطه با بازیکن کریستیانو رونالدو آمده اطلاع ندارد و بنابراین، باشگاه قادر به واکنش در مورد موضوعی بود که هیچ اطلاعی درباره آن ندارد. رئال مادرید خواستار اصلاح کامل وضعیت از روزنامه‌ی مذکور شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز