خبرگزاری کار ایران

جنجال در فوتبال ترکیه

آردا توران بینی خواننده پاپ را شکست / مزاحمت برای همسر او یا مسئله‌ی دیگری در میان است؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۱۶۷

آردا توران بازیکن سابق بارسلونا درگیر حاشیه‌ی عجیبی شده است.

به گزارش ایلنا؛ آردا توران با یک خانوم و همسر او که یک خواننده مشهور پاپ در ترکیه است درگیر شده و اقدام به کتک کاری کرده است.

او در یک رستوران ، بعد از ایجاد مزاحمت برای یک خانم متاهل، با همسر او که یک خواننده مشهور پاپ در ترکیه است، درگیر شد.

 توران که به صورت بازیکن قرضی برای باشاک شهیر ترکیه بازی می‌کند و به تازگی دوران محرومیتش  به پایان رسیده، جنجال تازه ای به پا کرده است.

آردا و همسرش آسلیهان دوعان، در انتظار تولد فرزندشان هستند. ماجرا از جایی شروع شده که او به همراه چند تن از دوستانش به یک رستوران می رود. برکای، خواننده مشهور پاپ در کشور ترکیه به همراه همسرش در این محل حضور داشت.

برکای که متوجه مزاحمت آردا شده، سعی می کند همسرش را از کلوب خارج کرده با بازیکن مشهور فوتبال ترکیه صحبت کند اما آردا که حالت متعادلی نداشته با مشت به صورت او ضربه می‌زند.بینی برکای در این درگیری شکسته شد  و او را به بیمارستان منتقل کردند.

 آردا چند ساعت بعد با یک سلاح به بیمارستان موردنظر رفته از برکای عذرخواهی می‌کند و می گوید اطلاع نداشته آنها زن و شوهر هستند. سپس آردا سلاح را روی میز می گذارد و از برکای می‌خواهد او را از این شرمندگی خلاص کند.

برکای نیز ضمن تایید درگیری در صفحه رسمی خود مدعی شده عامل این اتفاقات توهین آردا تورین به نامزد وی نبوده است.

قرارداد قرضی آردا با باشاک شهیر در پایان فصل جاری به اتمام خواهید رسید و وضعیت او بعد از محرومیت 16 جلسه ای به دلیل توهین به مقامات رسمی یک مسابقه هر روز در حال بدتر شدن است."

آردا هم ضمن تایید درگیری مطلبی منتشر کرده و گفته : علاقه مندم که در بیانیه ای  در روزنامه ها راجع به این موضوع توضیحاتی ارائه کنم. در مکانی که من با دوستانم در آن حضور داشتیم، درگیری رخ داد ولی علتش آن چیزهایی که گزارش شده نبود. اینکه چنین چیزی بوده باشد، ممکن نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز