خبرگزاری کار ایران

السد در پی فریب پرسپولیس در بازی برگشت (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۹۸۸

انتشار خبر غیبت ژاوی در بازی برگشت نیمه‌نهایی و محرومیت آقای گل لیگ قهرمانان چه می‌تواند باشد جز جوسازی رسانه‌های قطری که می‌ترسند از تکرار سرنوشت الدحیل برای السد؟

به گزارش ایلنا، آنها اتفاقا به خوبی و حتی بهتر از ما آگاهند به سختی کارشان در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی. برای همین هر روز خبر غیبت یکی از مهره‌های اصلی‌ السد را منتشر می‌کنند برای ضعیف جلوه دادن این تیم و آسودگی خاطر پرسپولیس. حتی آن یازده بازیکنی که از السد به تیم‌ملی قطر رفته‌اند، یک هفته پیش از سفر به تهران به اردوی السد بازمی‌گردند و به اندازه کافی فرصت دارند برای استراحت و تمرین. این پرسپولیس است که باید زرنگ باشد و گول جوسازی‌های حریف را نخورد و تا پیش از سوت پایان بازی برگشت، از فینالیست شدنش مطمئن نباشد.

یک گل زده در خانه حریف و هزاران تماشاگری که رویای‌شان را در بازی برگشت پرسپولیس و السد می‌جویند، صعود به فینال را حتما آسان‌تر خواهد کرد اما در مورد کافی بودنش نمی‌توانیم تردید نکنیم. برای فینالیست شدن، پرسپولیس به فاکتور مهم‌تری نیاز دارد: زیر پا گذاشتن غرورش. برای تن دادن به این غرور همان پیروزی تاریخی برابر الدحیل و یا حتی پیروزی سخت‌تر در خانه السد مگر کم است؟ آن هم برای تیمی مثل پرسپولیس که نیمه خالی وجودش را با بازیکنانی کم‌تجربه پر کرده و اگر هم می‌بینی که مقتدرانه پای فینال لیگ قهرمانان ایستاده، از جسارت و سختکوشی‌اش است.

به قول برانکو اما کار این تیم وقتی با السد تمام می‌شود که به فینال برسد و این صعود ممکن نیست مگر با تکرار بازی‌های اخیر برابر الدحیل و السد که وقتی یک «ایران» پشتت باشد و نامت را مدام در آسمان آزادی فریاد کنند، آنقدرها هم سخت به نظر نمی‌رسد. فقط کمی مراقبت می‌خواهد و چندین برابر آن، تلاش. خوبی‌اش این است که هم محرومیت برانکو تمام شده و هم کمال و انصاری به ترکیب برگشته‌اند.

هر چند جای ماهینی خالی خواهد بود و عالیشاه هم تقریبا شانسی برای بازی کردن ندارد. از طرفی نوراللهی این چند هفته را در اردوی تیم‌ملی می‌گذراند و نمی‌تواند در تمرینات تاکتیکی پرسپولیس حضور پیدا کند اما حتی این موضوع هم به اندازه غروری که در کمین نشسته، تیم برانکو را به خطر نمی‌اندازد. فقط کافی است پرسپولیس خودش باشد و با تمام جان بخواهد جام را.

این تیم از یک طرف باید مراقب خودش باشد و از سویی دیگر بی‌توجه به ترفندهایی که حریف قطری برای گمراه کردنش به آنها چنگ می‌اندازد؛ این ترفند چه اعلام خبر غیبت ژاوی در بازی برگشت باشد و چه شایعه محرومیت بغداد بونجاح که البته این بار دستش به دروازه پرسپولیس نرسید. درست یک روز بعد از خط خوردن ژاوی از فهرست بازی با السیلیه، از دوحه خبر آوردند که آقای گل الجزایری لیگ قهرمانان از بازی برگشت نیمه‌نهایی محروم خواهد شد.

بعد از تساوی یک بر یک السد و السیلیه، بونجاح در اعتراض به داور پیراهن السد را از تن درآورد و به زمین کوبید و حالا رسانه‌های قطری ادعا کرده‌اند که باشگاه این بازیکن را محروم خواهد کرد. محرومیت پیش از بازی حیثیتی برابر پرسپولیس؟ باورش ساده‌لوحی است. درست مثل پذیرفتن غیبت ژاوی که حتی نگفتند چطور و از چه ناحیه‌ای آسیب دیده و به نظر می‌رسد برای گمراه کردن پرسپولیس و برانکو آن را مطرح کرده‌اند.

در این میان یک موضوع دیگر هم باعث خوشحالی ایرانی‌ها شد و آن، حضور 9 بازیکن السد در تیم‌ملی قطر بود. البته برشم، میگوئل، الهاجری، سلمان، عبدالکریم، خوخی، علی، الهیدوس و عفیف به اردوی قطر رفته‌اند اما همه آنها بعد از بازی تدارکاتی جمعه برابر اکوادور به السد برمی‌گردند و بغداد بونجاح و جونگ وو یونگ هم یک هفته پیش از سفر کاروان تیم السد به تهران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز