خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه روابط عمومی شرکت توسعه پیرامون هزینه بازسازی استادیوم آزادی

تامین هزینه بازسازی استادیوم آزادی بر عهده پرسپولیس نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۸۹

روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه‌ای، اخبار منتشره پیرامون لزوم تامین هزینه بازسازی استادیوم آزادی توسط باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، طبق مصاحبه روز دوشنبه 16 مهرماه فرهاد نیکوخصال سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی اظهار داشته "در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا 19 اشکال برای ورزشگاه آزادی اعلام شده که برآورد اعتباری مورد نیاز آن 15 میلیارد تومان است و تا زمان بازی برگشت فینال که 19 آبان ماه است فرصت داریم تا ایرادات را برطرف کنیم."

بدیهی است تامین این هزینه باید از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال صورت پذیرد و هیچگونه صحبت یا سخنی رسمی جهت تقبل آن از سوی باشگاه پرسپولیس وجود نداشته است. همچون گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به عنوان بهره بردار استادیوم فوتبال آزادی شناخته می شوند. 

جا دارد در این برهه حساس ورزش کشور و حضور تیم پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و جدال سخت با نماینده پر قدرت قطر، شاهد اتحاد ملی بیشتر بین جامعه ورزش، اصحاب رسانه و عموم ملت ورزش دوست باشیم تا اسیر بازی تعداد اندکی خبرنگار غیر رسمی نشده و نه تنها خللی در این موفقیت بزرگ ایجاد نگردد، بلکه موجبات دلگرمی مردم عزیز فراهم شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز