خبرگزاری کار ایران

مقدادی عنوان کرد:

لزوم ایجاد توسعه پایدار با تدوین برنامه‌هایی در جهت ایجاد درآمد پایدار

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۷۴۶

سینا مقدادی با تقدیر از اعضای شورای شهر رشت جهت ایجاد تعامل مطلوب با نظام مهندسی و اتخاذ رویکرد دانش محور در کمیسیون های تخصصی خواستار ادامه این روند شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سینا مقدادی با اشاره به قدمت ۱۱۰ ساله تشکیل شهرداری رشت و حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر پرسنل نیروی انسانی برنامه ریزی مدون جهت بهره وری از این ظرفیت عظیم را در اولویت برنامه های خود دانست.

مقدادی رفع مشکلات موجود در کمیت و کیفیت آسفالت معابر شهر را که سال‌ها به عنوان یکی از مطالبات محوری شهروندان تبدیل شده است با استفاده از تکنولوژی بروز، جابه جایی کارخانه آسفالت، تولید شبانه روزی آسفالت، پخش شبانه آسفالت و نوسازی ناوگان پخش آسفالت را جزو برنامه های خود اعلام کرد.
 
نامزد تصدی شهرداری رشت افزایش فضاهای تفریحی، ورزشی و فضای سبز را با استفاده از باغ ها و فضای سبز طبیعی موجود در سطح شهر و احداث پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان و حمایت از بسته های تفریحی و گردشگری را جزو برنامه های خود در حوزه احیای فضای سبز دانست.
 
مقدادی نوسازی حمل و نقل عمومی، تفکیک سازمانهای ادغام شده شهرداری رشت، راه اندازی سازمان خدمات مشاوره طرح های عمرانی، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های گردشگری و ساماندهی وضعیت زباله سراوان را جزو سایر برنامه های خود ذکر کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز