خبرگزاری کار ایران

کرانچار:باشگاهها و مربیان حمایت خودشان را نشان دادند

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۱۳

کرانچار برای صعود به المپیک حمایت همه جانبه را می‌خواهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کرانچار در آستانه آغاز تمرینات گروه دوم بازیکنان دعوت شده به تیم المپیک این اردو را آخرین مرحله انتخاب بازیکنان دانست و تاکید کرد که در اردوهای بعدی به دنبال ایجاد هماهنگی لازم بین نفرات انتخاب شده برای حضور قدرتمندانه در بازی های مقدماتی خواهد بود.

- شرایط اردوی گروه اول و روند انتخاب بازیکنان در این گروه چگونه بود؟

باید بگویم اردوی بسیار خوبی را سپری کردیم و به بخش زیادی از اهدافمان دست یافتیم. شاهد حضور بازیکنان با استعدادی در این اردو بودیم اما بر اساس نیازهایی که داشتیم 4 بازیکن از گروه اول را انتخاب کردیم که به جمع بازیکنان قبلی و در واقع آن شاکله اصلی تیم المپیک اضافه خواهند شد.دو بازیکن بسیار خوب در خط دفاع دیدم که امیدوارم به اعتماد ما پاسخ خوبی بدهند و انتظارات را برآورده کنند.در خط دروازه هم نگرانی هایی داشتیم که از ذوب آهن معراج به ما اضافه شد، بازیکنی که بسیار با استعداد و با کیفیت است. البته در خط حمله بازیکن تازه ای پیدا نکرده ایم و باید بگویم آن کیفیتی که مورد نظر من هست هنوز به دست نیامده. بازیکنان خوبی داریم که در جاکارتا هم حضور داشتند اما از آنها انتظار دارم عملکرد بهتری داشته باشند و به خواسته ای که داریم دست یابیم. حالا در این اردو باید کیفیت بازیکنان را مقایسه کنیم و رفته رفته به آن ساختار اصلی و هماهنگی لازم دست یابیم.

تعداد نفرات حاضر در این اردو نزدیک به 40 نفر است ، چه زمانی این نفرات محدودتر خواهد شد تا به سمت شکل گیری یک تیم هماهنگ و منسجم بروید؟

باید بگویم از نظر انتخاب بازیکن این تقریبا آخرین اردوی ما خواهد بود. در اردوی بعدی که آبان ماه برگزار می شود تلاش می کنیم تا این لیست را محدود تر کنیم و یک تیم منسجم و قدرتمند بسازیم. هماهنگ ساختن روحی و فنی اعضای تیم هدف بعدی ما خواهد بود تا برای حضور در نخستین مرحله از بازی های مقدماتی المپیک آماده شویم. 

روند برنامه های آماده سازی چگونه پیش می رود؟

ما برنامه ها را به فدراسیون اراده داده ایم و در تلاش هستیم از فرصت فیفا دی ها به بهترین شکل استفاده کنیم. تلاش می شود تا در یک تورنمنت مناسب با تیم های قدرتمند بازی کنیم اما اگر چنین تورنمنتی هم فراهم نشود هدف انجام بازی های تدارکاتی مفید است. روی این فرصت حساب ویژه ای کرده ایم و می خواهیم تا دی ماه سال جاری بازی های خوبی انجام دهیم تا به هماهنگی لازم برسیم. عملا در دو ماه آخر فرصت مناسبی برای انجام بازی در فیفا دی پیدا نمی کنیم و از اواخر اسفند تا ابتدای فروردین هم باید برای شروع مسابقات آماده شویم. به همین دلیل باید بگویم چند ماه آینده برای ما اهمیت زیادی دارد.

- فکر می کنید میزبانی ایران در این مرحله تا چه حد به شما کمک می کند؟

حقیقت این است که من روی امکان میزبانی خودمان حساب ویژه ای باز کرده ام و معتقدم کمک زیادی می کند تا به راحتی این مرحله را پشت سر بگذاریم. ما در زمین و خانه خودمان بازی می کنیم همچنین حمایت تماشاگرانمان را داریم و این یک اتفاق ارزشمند است که به بازیکنان ما روحیه و انگیزه های متفاوتی می دهد. خیلی خوب است که می توانیم مرحله اول را در تهران پشت سر بگذاریم و سپس با هماهنگی بیشتر برای حضور در مراحل بالاتر آماده شویم.

- و سوال آخر چه انتظاری از اهالی فوتبال در بخش های مختلف برای حمایت از تیم امید دارید؟

ابتدا در مورد فدراسیون فوتبال می خواهم بگویم که با تمام وجود از ما حمایت کردند و هر امکاناتی مورد نظرمان بوده فراهم شده است. از باشگاهها و مربیانشان هم تشکر می کنم چرا که وقتی همه بازیکنان مورد نظرمان در اردو حاضر هستند این نشان دهنده حمایت باشگاهها و موافقت مربیان آنهاست. این نشان می دهد که اهمیت موضوع را درک کرده اند و به این شکل حمایت خودشان از تیم المپیک ایران را نشان دادند. صحبت بعدی من با هواداران فوتبال است. من ایران را خیلی دوست دارم و می دانم مردم این کشور با فوتبال زندگی می کنند. هوادارانمان فراموش نکنند که چند سال در انتظار صعود به المپیک بوده اند. اهمیت این کار بزرگ و تلاش همه ما برای صعود به المپیک مسئله کوچکی نیست. انتظار داریم در بازی هایمان حمایت و همراهی همه آنها همینطور توجه رسانه ها را شاهد باشیم تا بتوانیم با قدرت برای حضور در المپیک و صعود به این بازی ها مبارزه کنیم. نباید فراموش کرد که بدون حمایت همه اعضای جامعه بزرگ فوتبال ایران چنین هدفی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز