خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:

کشف و ضبط ۳۷ سکه تقلبی در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۰۸۱

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان از کشف و ضبط ۳۷ سکه تقلبی در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ حسین بهداروند اظهار داشت: برابر گزارش پایگاه حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اندیمشک، طی روزهای گذشته پلیس راه‌آهن زاگرس اندیمشک، به شخصی مشکوک شد که در بازرسی بدنی از این شخص تعداد ۳۷ سکه کشف شد.

وی بیان کرد: در ادامه موضوع به منظور کارشناسی به اداره میراث فرهنگی شهرستان اعلام و در بررسی بعمل آمده مشخص شد که کلیه سکه‌های مکشوفه، تقلبی و جعلی هستند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان افزود: دراین‎باره ضمن تشکیل پرونده و به منظور دستگیری متهمان احتمالی دیگر، موضوع از مراجع قضایی در دست پیگیری است.

وی با هشدار به سوداگران اشیاء تاریخی، از مردم خواست همکاری‌های بیشتری با یگان حفاظت میراث فرهنگی در معرفی این سودجویان برای جلوگیری از لطمه زدن به میراث فرهنگی و تاریخی کشور داشته باشند.

سرهنگ بهداروند تاکید کرد: خرید و فروش هرگونه اشیاء عتیقه هم‌چنین تهیه و خرید و فروش اشیاء و اقلام تقلبی، جرم مشهود به حساب می‎آید و براساس قوانین کشور، مجازات حبس و جریمه نقدی برای متخلفان درپی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز