خبرگزاری کار ایران

سرمربی والنسیا به دنبال شکست یک طلسم بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۵۶

بارسلونا چهارشنبه به ناکامی‌های متوالی خود پایان داد و 4 بر 2 در زمین تاتنهام پیروز شد، حالا خود را برای بازی امشب با والنسیا آماده می‌کند که مربی‌اش برابر غول کاتالان، طلسم شده است.

به گزارش ایلنا، مارسلینو در تمام دوران مربیگری‌اش هیچ وقت برابر بارسلونا پیروز نشده هرچند با همین والنسیا بیشتر از همیشه به آن نزدیک شده است. مربی سابق ویارئال فصل قبل در نخستین فصل مربیگری والنسیا 8 دقیقه با پیروزی در مستایا فاصله داشت که خوردی آلبا، بازیکن سابق والنسیا گل تساوی را زد.

 از فصل 2007-2006 که مارسلینو مربیگری را در رکرتیوو اوئلوا شروع کرد، هرگز نتوانسته تیم بزرگ کاتالونیا را شکست دهد. او در 18 بازی با بارسلونا هرگز پیروز نشده و بارسا تنها تیمی است که در لالیگا برابر مارسلینو شکست نخورده. او در 18 بازی با بارسلونا 14 باخت و تنها 4 تساوی داشته. 

برای همین مربی 53 ساله برای پیروزی در این بازی انگیزه زیادی دارد و امیدوار است رکورد ضعیف تیمش در این فصل که از هفت بازی خود تنها یک برد و 5 تساوی داشته، بهبود یابد. تیم مارسلینو سه‌شنبه بازی خوبی در اولدترافورد برابر منچستریونایتد انجام داد و می‌خواهد با روحیه خوب خود به ناکامی‌های اخیر برابر بارسلونا پایان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز