خبرگزاری کار ایران

یحیی بهاری؛

بازیکنان نود ارومیه پول دکتر ندارند، آنوقت دوپینگ کنند؟!

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۳۲

سرپرست تیم فوتبال نود ارومیه نسبت به حضور مامورین دوپینگ در بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی بهاری سرپرست تیم نود ارومیه در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درخصوص آخرین اتفاقات باشگاه نود ارومیه گفت: خوشبختانه باتوجه به دو، سه بازی خوبی که در لیگ داشتیم، تیم را جمع و جور کردیم و آماده بازی این هفته مقابل آلومینیوم اراک هستیم. امیدوارم بتوانیم مقابل تیم آلومینیوم اراک اولین برد این فصل‌مان را دشت کنیم.

وی افزود: متاسفانه ما در آغاز کار با شرایطی وارد مسابقات شدیم که همگان تصور می‌کنند باید مقابل نود ارومیه با تفاضل گل بالا به پیروزی برسند، اما آنها نمی‌دانستند که تیم ما در عرض 10 ساعت شکل گرفت و باتوجه به کار فنی‌ای که داشتیم، توانستیم تیم را سر و شکل بدهیم.

وی درخصوص حضور یا عدم حضور مامورین ضد دوپینگ در بازی با مس کرمان نیز گفت: چون تیم ما دارد خوب نتیجه می‌گیرد، برخی‌ها به دنبال تخریب تیم ما هستند. قبل از بازی آقایان فشار آوردند که تست دوپینگ گرفته خواهد شد، در صورتی که بعد بازی اصلا خبری از تست دوپینگ نبود. ما با آقوشی باز نسبت به این موضوع استقبال کردیم اما متاسفانه مشخص نیست این خط دهی‌ها به چه دلیل است و چه از تیم ما می‌خواهند!

او خاطر نشان کرد: بله بازیکنان تیم نود ارومیه دوپینگی هستند اما از نوع غیرت و تعصب. این کلاسی که بچه‌های ما در عرضه ظهور گذاشتند حاوی خیلی از پیام‌هاست و تبریک می‌گویم به بازیکنان تیممان. انشالله تعصب و غیرت بازیکنان در بازی با آلومینیوم اراک نیز خودش را نشان خواهد داد و آماده پیروزی در این بازی هستیم.

بهاری در پاسخ به اینکه احتمال دارد در بازی با آلومینیوم اراک نیز مامورین ضد دوپینگ حضور یابند گفت: ما آماده هستیم. بازیکنان ما پول دوا و دکتر ندارند آنوقت بخواهند دوپینگ کنند؟ اصلا عقلانی نیست که این وصله‌ها را به تیم ما بچسباند و حالا که کار به اینجا رسیده است، از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم علاوه بر گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان دو تیم نود ارومیه و آلومینیوم اراک، اشخاصی که قبل از بازی این شایعه‌سازی‌ها را رواج می‌دهند نیز شناسایی کند.

بازیکنان نود ارومیه پول دکتر ندارند، آنوقت دوپینگ کنند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز