خبرگزاری کار ایران

محرض یک امتیاز به کلوپ هدیه داد

لیورپول 0 - منچسترسیتی 0؛ دوئل بزرگ هفته برنده نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۲۴

در حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:00 به وقت ایران دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد رو در روی هم قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، این دیدار با سوت مارتین اتکینسون راس ساعت آغاز شد و در نخستین دقایق بازی شاگردان کلوپ فشار زیادی برای بازکردان دروازه ادرسون وارد کردند ولی بی دقتی مهاجمان این تیم از جمله محمد صلاح باعث شد تا دو - سه موقعیت خوب به وجود آمده برای قرمزهای آنفیلد از دست برود، در ادامه شاگردان گواردیولا توپ و میدان را طبق عادت همیشگی خود در دست گرفتند، نیمه اول دو تیم قدرتمند لیگ جزیره در این فصل در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که هیچکدام از دو تیم حتی یک شوت درون چارچوب نیز نداشتند.

در نیمه دوم شرایط کمی متفاوت تر شد و بازیکنان تکنیکی دوتیم با حرکاتی دیدنی فرصت های گلزنی خوبی را بر روی دروازه ها ایجاد کردند، کلوپ برای رسیدن به گل حتی در اواسط نیمه دوم استوریج مهاجم گلزن این روزهای خود را نیز به زمین آورد.

در حالی که بازی دقایق پایانی خود را سپری می کرد، ون دایک با بی احتیاطی خود در محوطه جریمه سانه را سرنگون کرد که این اقدام او از جانب اتکینسون خطای پنالتی قلم داد شد، ریاض ماحرز ستاره الجزایری سیتی زن ها ضربه پنالتی را به بالای دروازه زد تا بهترین بخت برای پیروزی شاگردان گواردیولا از بین برود.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا در صدر جدول لیگ برتر انگلیس سه تیم 20 امتیازی قرار بگیرند، در حال حاظر منچستر سیتی، چلسی و لیورپول به ترتیب بر حسب تفاضل گل در رتبه های اول تا سوم لیگ برتر انگلیس قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز