خبرگزاری کار ایران

برنامه امروز مسابقات ۵ لیگ معتبر فوتبال اروپا

اوج هیجان در آنفیلد و مستایا / لیون یقه پاری سن ژرمن را می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۲۵۸

رقابت‌های فوتبال در نقاط مختلف اروپا امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال باشگاهی در لیگ‌های اروپایی امروز در مقابل هم قرار خواهند گرفت و تب فوتبال در اروپا داغ خواهد شد.

لیگ جزیره 

حساسترین بازی هفته و شاید حساسترین بازی فصل به میزبانی لیورپول و در آنفیلد برگزار خواهد شدو کلوپ و گواردیولا بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت. رقابت شانه به شانه این دو تیم در صدر جدول این رقابت را حساس تر از قبل هم می‌کند و تیم برنده می‌تواند به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. در دیگر مسابقات مهم امروز آرسنال در کراون کاتیج رودروی فولام قعرجدولی قرار خواهد گرفت و شاگردان ماوریتسیو ساری در سنت مری به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت. برنامه بازی لیگ جزیره به شرح ذیل است:

فولام - آرسانال  14:30

ساوتهمپتون - چلسی  16:45

لیورپول - منچسترسیتی  19:00 

 

لالیگا

در هفته هشتم لالیگا و در حساسترین بازی این هفته والنسیا در مستایا میزبان مسی و بارسلونا خواهد بود. ستاره آرژانتینی در اوج دوران آمادگی خود قرار داشته و مدافعان والنسیا کار سختی برای مهار او خواهند داشت. در دیگر مسابقه مهم امروز نیز اتلتیکومادرید در خانه از رئال بتیس پذیرایی خواهد کرد. برنامه مسابقات لالیگا به شرح ذیل است:

رئال وایادولید - هوئسکا  13:30

اتلتیکومادرید - رئال بتیس  17:45

اسپانیول - ویارئال  20:00

سویا - سلتاویگو  20:00

والنسیا - بارسلونا  22:15

 

بوندس لیگا

ادامه‌ی  هفته هفتم بوندس لیگا امروز با سه مسابقه انجام می‌شود که در مهمترین مسابقه بایرلورکوزن در خانه فرایبورگ به مصاف این تیم خواهد رفت. برنامه مسابقات امروز بوندس لیگا به شرح ذیل است:

فرایبورگ - بارلورکوزن  15:00

هافنهایم - آینتراخت‌فرانکفورت  17:00

لایپزیگ - نورنبرگ  19:30

 

سری آ

هفته‌ی هشتم سری آ با مسابقات مختلفی برگزار خواهد شد و حساسترین بازی امروز در المپیکو شهر رم برگزار خواهد شد جایی که شاگردان پیولی در فیورنتینا کار سختی در مقابل اینزاگی و لاتزیو خواهند داشت و باید ببینیم می‌توانند به روند رو به رشد خود ادامه دهند یا خیر. در دیگر بازی مهم امروز اسپال از اینتر پذیرایی خواهد کرد. و ناپولی در خانه میزبان ساسولوی شگفتی ساز خواهد بود . برنامه مسابقات سری آ به شرح ذیل است:

جنوا - پارما  14:00

آتالانتا - سمپدوریا  16:30

لاتزیو - فیورنتینا  16:30

میلان - کیه‌وو  16:30

ناپولی - ساسولو 19:30

اسپال - اینتر  22:00

 

لوشامپیونه

هفته نهم این رقابتها با برگزاری 4 مسابقه پیگیری خواهد شد که پاری سن ژرمن در دیداری حساس و جذاب میزبان لیون خواهد بود. تیم پاریسی در این فصل تمام حریفان خود را از دم تیغ گذرانده و باید ببینیم در مقابل لیون چه عملکردی را خواهد داشت. لیون هم تلاش می‌کند با غلبه بر تیم صدرنشین فاصله خود را با صدر جدول کم کند. برنامه بازیهای لوشامپیونه به شرح ذیل است:

بوردو - نانت  16:30

موناکو - رنس  18:30

مارسی - کن  18:30

پاری سن ژرمن - المپیک لیون 22:30

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز