خبرگزاری کار ایران

تحول سبز در تبریز/ تکرار روزهای خوب پدیده در ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۲۴۴

ماشین سازی برای دومین بار در چند روز اخیر از سد پارس جنوبی جم گذشت.

به گزارش ایلنا، در حالی که همه نگاه ها به مسجدسلیمان و پیکار دو تیم نفت و استقلال تهران بود؛ ماشین سازی هم توانست دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه 2-1 از سد میزبان خود پارس جنوبی جم بگذرد. این سومین باخت تارتار و شاگردانش در ورزشگاه تختی جم بود. 

بعد از شکست در برابر پرسپولیس و همچنین باخت مقابل گسترش فولاد دیگر طلایی پوشان در خانه خود نباخته بودند که این بار نوبت به دیگر تیم تبریزی که در واقع همان گسترش فولاد سابق است رقم خورد. در این دیدار به جای فیروز کریمی، رضا مهاجری سرمربی تیم تبریزی بود.

رضا مهاجری بعد از ترک پست مدیریتی در تیم تراکتور، حالا به جای اصلی خود برگشته و تحول بزرگی را در تیم تبریزی ایجاد کرده است. او از هفته هفتم هدایت تیمش را به عهده گرفته که حاصل آن یک برد 1-0 در خانه مقابل پارس و تساوی 1-1 با فولاد در اهواز در حالی که تا دقیقه 90 پیش بودند؛ است. همچنین آنها در جام حذفی هم با شکست تیمهای ستاره کاسپین بابل و پارس جنوبی با نتایج مشابه 2-1 اکنون در جمع 8 تیم پایانی است و از شانس زیادی برای رسیدن به نیمه نهایی برخوردار است.

مهاجری در پدیده هم روزهای خوب اینچنینی را تجربه کرده بود و حالا در ابتدای کارش در ماشین سازی، این ایام تکرار می شود. بعد از اوج گیری تقریبی تراکتور حالا حال دیگر تیم این شهر هم رو به بهبودی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز