خبرگزاری کار ایران

به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مواقع بحرانی انجام می‌شود؛

پرورش سگ‌های زنده‌یاب در پایگاه ویژه مدیریت بحران شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۹۳۰

شهردار منطقه ۱۳ ضمن بازدید از طرح پرورش سگ زنده‌یاب برای آمادگی هرچه بهتر در مواقع بحرانی، حمایت خود را برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت پرورش سگ‌های زنده‌یاب اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان که به منظور تجلیل از آتشنشان منطقه برگزار شده بود، ضمن بازدید از محل پرورش سگ زنده‌‌‌یاب در پایگاه ویژه مدیریت بحران با استقبال از طرح پرورش سگ‌های زنده‌‌‌یاب در این منطقه، موافقت و آمادگی شهرداری برای ایجاد زیرساخت لازم برای افزایش تعداد سگ زنده‌‌یاب را اعلام کرد.

وی در جلسه‌‌ای با مدیران مناطق ۳، ۶ و ۸ آتش‌نشانی، روسای ایستگاه‌‌ها، فرمانده دوام و ایمنی منطقه ۱۳ و تعدادی از آتش‌نشانان، ضمن تبریک این روز، با اهدای لوح تقدیر، از زحمات آتش‌نشانان تجلیل کرد.

شهردار منطقه ۱۳ در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان به ویژه شهید علی مستوفی از شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو با بیان اینکه آتش‌نشانان با همت و تلاش، کوه سنگینی از کار و مسئولیت را به دوش می‌‌کشند، گفت: آتش‌نشانان، بی‌‌‌ادعا و بدون هیچ چشمداشتی، جان خود را برای نجات دیگران به خطر می‌‌‌اندازند و همواره حماسه‌‌‌آفرینی و شجاعت آنها، فراموش‌شدنی نیست.

رحمان‌زاده با اشاره به سختی کار شغل آتش‌نشانی از لزوم برداشتن گام‌های موثر در جهت حمایت از آتش‌نشانان سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با نگاه مثبت شورای پنجم و حمایت‌‌‌های شهرداری، بسیاری از مسائل و مشکلات این حوزه مرتفع شود.

همچنین، مهدیانی، مدیر منطقه ۳ آتش‌نشانی با اشاره به عشق و علاقه آتش‌نشانان به خدمت به همنوع اظهار داشت: آتش‌نشانان در همه ایام جان برکف در خدمت مردم و کشور هستند، درصددند تا با از خودگذشتگی جان و مال شهروندان را نجات دهند تا جانی گرفته نشود و در این راه جان خود را فدا می‌کند.

در ادامه این جلسه، شهردار منطقه ۱۳ با حضور در محوطه پایگاه ویژه مدیریت بحران در سرخه حصار از محل پرورش و نگهداری سگ زنده‌‌‌یاب بازدید کرد که در جریان این بازدید، علاوه بر ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه آموزش و نگهداری سگ‌های زنده‌یاب، بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌‌‌های لازم برای پرورش و نگهداری این حیوان برای کمک به ماموریت‌‌های آتش‌نشانی در مواقع بحرانی تاکید شد.

همچنین رحمان‌زاده با استقبال و حمایت از این طرح، دستورات لازم را برای ایجاد زیرساخت‌‌‌‌های لازم برای افزایش تعداد سگ زنده‌‌یاب صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز