خبرگزاری کار ایران

مظاهری: برزیل مانع صعود بولیوی به جام جهانی بود؛ بازی با آنها برای ما خوب است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۹۶

سنگربان تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد با دیدار برابر بولیوی شاگردان کارلوس کی روش تجربه کسب کنند.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری در گفت و گو با خبرنگاران درباره بازی پیش روی شاگردان کارلوس کی روش گفت: بازی با بولیوی جزو بازی‌های خوب ما خواهد بود چون این تیم قدرتمند است و با حریفان بزرگی مثل برزیل بازی کرده است. بولیوی چون با تیم‌های بزرگی مثل برزیل بازی کرده می‌تواند برای ایران بازی خوبی محسوب شود.

او ادامه داد: آنها اگرچه به جام جهانی صعود نکردند ولی تیم‌های بزرگی مثل برزیل در گروه‌شان حضور داشتند و همین مانع صعودشان به جام جهانی شد. 

سنگربان ذوب آهن درباره رقابت‌ بین دروازه بانان تیم ملی فوتبال گفت: نمی‌توانم در مورد رقابت دروازه‌بان‌ها حرف بزنم چون خودم دروازه‌بان هستم، کارشناسان باید در مورد من نظر بدهند. گلری پست مهمی است که رقابت در آن همیشه وجود دارد؛ تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که فقط تمرین کنم.

مظاهری در رابطه با کمک بازی‌های دوستانه به افزودن تجربه بازیکنان گفت: یکسری مباحث و سیاست‌ها برای بازی‌ها وجود دارد که نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

او ادامه داد: در خصوص خودم هم باید بگویم که چند سال است در تیم ملی حضور دارم و شبانه‌روز تمرین می‌کنم و تا روزی که در تیم ملی حضور داشته باشم تلاش می‌کنم که به جایگاه اصلی و فیکس شده‌ام برسم.

دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب آهن در پایان درخصوص اینکه قبل از جام جهانی شایعه حضور وی در یک باشگاه خارجی وجود داشت، گفت: در مورد حضورم در تیم خارجی فقط مبلغ رضایتنامه باعث شد که به توافق نرسیم و مشکل دیگری وجود نداشت اما اینکه من در تیم ملی به خاطر عدم حضور در یک باشگاه خارجی فیکس نیستم چیزی نیست که در موردش صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز