خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

ترافیک در استان عادی و روان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۴۲

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در استان عمدتا عادی و روان است.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به بارندگی های شدید که از روز گذشته در استان مازندران آغاز شده است درباره آخرین وضعیت راههای استان ، اظهار داشت: ترافیک در استان عمدتا عادی و روان است.

وی افزود: به دلیل لغزندگی و کاهش سرعت قطعا حجم ترافیک  را داریم .

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محورهای اصلی کوهستانی باز بوده و تردد انجام می گیرد گفت: در حال حاضر محور ساری- کیاسر حد فاصل هولار و نوده بسته شده که همکاران در حال رفع این مشکل هستند.

وی افزود:  همچنین به‌دلیل وقوع سیلاب جاده سلیمان‌آباد در رامسر و راه ارتباطی شیرود به تنکابن مسدود شده که مأموران راهداری درحال بازگشایی محور هستند.

قدمی خبر داد: مابقی محورهای استان عادی و تردد جریان دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محورهای کوهستانی مازندران بیشتر می‌شود لازم است مسافران از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران توصیه کرد که شهروندان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و رانندگان حتما قبل از تردد وضعیت راه‌های استان را استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز