خبرگزاری کار ایران

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-۲۰۱۸ بوینس آیرس؛

آغاز مسابقات با برگزاری مراسم افتتاحیه فردا در بوینس آیرس

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۴۱۸

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان با برگزاری مراسم افتتاحیه در میدان اصلی این شهر با حضور 3998 ورزشکار دختر و پسر آغاز می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ستاد برگزاری سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان در نظر دارد اولین مراسم افتتاحیه خارج از استادیوم تاریخ جنبش المپیک را در میدان اصلی شهر بوینس آیرس و به صورت رایگان برای عموم مردم برگزار کنند.

این اولین بار است که آئین افتتاح بازی‌‌های المپیک در خارج از یک ورزشگاه و با دسترسی عموم مردم بدون تهیه بلیط‌های چند صد دلاری برگزار خواهد شد و برای آن تنها یک قاعده و معنی وجود دارد: جشن قدرت تحول المپیک همراه با ۴۰۰۰ ورزشکار که در صف اول این نمایش بزرگ هستند.

این مراسم یکی از بزرگترین فعالیت های لجستیکی، هماهنگی و اجرایی تاریخ آرژانتین است که حدود ۲۰۰۰نفر مسئول اجرای آن خواهند بود.

به گفته مسئولین ستاد برگزاری بازی‌ها این مراسم از ساعت ١٨ (بوقت محلی)و تحت تدابیر شدید امنیتی و ترافیکی برگزار خواهد شد تا همگان بتوانند این رویداد و آئین بزرگ را به نظاره بنشینند.

تمام ورزشکاران ٢٠٦ کشور شرکت کننده در این بازیها همراه با توماس باخ، ریاست کمیته بین المللی المپیک (IOC) در این جشن حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز