خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمانشاه مطرح کرد:

در کنار اشتغالزایی باید از مشاغل موجود صیانت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۱۶

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم صیانت از مشاغل موجود در کنار بحث اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: در همین راستا، پیگیر شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات آنها هستیم تا بتوانیم شرایط پایدار اشتغال را ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی (سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در جلسه ۱۲مهر کارگروه اشتغال استان کرمانشاه با اشاره به افزایش سه میلیون نفری جمعیت فعال کشور در سالهای ۹۳ تا ۹۶ گفت: بر اساس آمار مرکز پژوهش‌های مجلس از پاییز ۱۳۹۳ تا اسفند سال گذشته سه میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است.

وی با اشاره به فارغ‌التحصیل شدن سالانه ۵۰۰ هزار دانشجو در کشور، اظهار داشت: با وجود این آمار باید نگاه همه‌جانبه‌تری به بحث اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی داشته باشیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در کنار بحث اشتغالزایی برای صیانت از مشاغل موجود باید چاره‌اندیشی شود .

محسنی بندپی افزود: در همین راستا، پیگیر شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات آنها هستیم تا بتوانیم شرایط پایدار اشتغال را ایجاد کنیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر افزایش مددجویان تحت پوشش استان کرمانشاه نیز تاکید و تصریح کرد: مهرماه امسال همه پشت نوبتی‌های استان کرمانشاه تحت پوشش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز