خبرگزاری کار ایران

علیرضا بیرانوند در سودای دستکش طلای آسیا

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۳۹

کلین‌شیت مقابل السد، ششمین بازی بدون گل خورده علیرضا بیرانوند در این فصل از لیگ قهرمانان را ثبت کرد و حالا این دروازه‌بان در آسیا رکورددار است.

به گزارش ایلنا، به این عملکرد خوب در لیگ قهرمانان باید درخشش ویژه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را هم اضافه کرد. بیرانوند در روسیه یکی از بهترین بازیکنان قاره بود. در سه بازی تنها دو گل خورد، یک کلین‌شیت ثبت کرد و موفق به مهار پنالتی کریستیانو رونالدو شد. از نظر کیفی باید بیرانوند را یکی از بهترین بازیکنان قاره آسیا در سال ۲۰۱۸ دانست. با این حال آنچه شاید شانس این دروازه‌بان را برای به آغوش کشیدن توپ طلای آسیا کم کند، فرمول عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

در دستورالعمل آسیا انتخاب شدن به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در رقابت‌های قاره‌ای اهمیت زیادی برای نامزد مرد سال آسیا شدن دارد که بیرانوند در این زمینه کارنامه پر و پیمانی ندارد اما در طرف دیگر لژیونرهای قاره در بین نامزدها قرار نمی‌گیرند و ستارگان لیگ قهرمانان نامزدهای اصلی‌اند. حضور پرسپولیس در فینال و قهرمانی می‌تواند کاری کند که شانس علیرضا بیرانوند با وجود انتخاب نشدن به‌عنوان بهترین بازیکن زمین بسیار بالا برود و دست‌کم او را در جمع نامزدهای نهایی مرد سال 2018 فوتبال آسیا ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز