خبرگزاری کار ایران

آموزش طراحی برای چاپ سی دی و دی وی دی

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۰۹۷

برای طراحی فایل چاپ دی وی دی لازم نیست از هیچ طرح و الگوی خاصی استفاده کنید کار فوق العاده ساده است.

به گزارش ایلنا، برای طراحی فایل چاپ دی وی دی لازم نیست از هیچ طرح و الگوی خاصی استفاده کنید کار فوق العاده ساده است کافی است که نرم افزار فتوشاپ را باز کنید و یک فایل جدید با طول و عرض 12 سانتیمتر ایجاد کنید با رزولوشن 300 پیکسل بر اینچ و یک دایره به قطر 12 سانتیمتر داخل آن ایجاد کنید.

لازم نیست وسط طرح را سوراخ کنید فقط اطلاعات مهم خود را در ناحیه ممنوعه نگذارید .

( ناحیه ممنوعه : از مرکز یک دایره کوچکتر به قطر 2.5 سانتیمتر می باشد .)

برای چاپ طرح خود روی سی دی و دی وی دی میتوانید به چاپ روی سی دی  لوح ماندگار مراجعه کنید .

برای ارسال طرح از طریق نت حتما قبل از ارسال آن را فشرده کنید تا کیفیت آن موقع ارسال تغییری نکند .

از طرح های از پیش آماده و لایه باز استفاده نکنید عموما این طرح ها دارای سوراخ بزرگی در وسط طرح می باشند که موقع چاپ جلوه بدی دارد . بهترین کار همان طراحی داخل فتوشاپ می باشد که در بالا توضیح داده شد .

هیچ وقت وسط طرح را سوراخ نکنید عموما این کار را کج انجام میدهند .

از عکس هایی استفاده کنید که رزولوشن 300 داشته باشند عموما عکس های داخل محیط اینترنت دارای رزولوشن پایینی جهت لود سریع سایت ها می باشند که حتما جهت زیبایی چاپ طرح را داخل فتوشاپ چک کنید .

لازم است بدانید از به کار بردن رنگ طوسی در طرح اجتناب کنید زیرا پرینترهای چاپ سی دی در ترکیب رنگ ها برای بدست آوردن رنگ طوسی مشکل دارند .

قبل از ارسال سی دی یا دی وی دی مستر (اصلی) اگر نیاز به قفل گذاری سی دی می باشد حتما به چاپخانه اطلاع دهید تا مقدمات لازم جهت قفل گذاری دی وی دی توضیح داده شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز