خبرگزاری کار ایران

پل پوگبا: منچستر یا جای من است، یا جای مورینیو

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۹۱۴

پل پوگبا به هم‌تیمی‌هایش گفته که از منچستریونایتد در ژانویه جدا خواهد شد، مگر آن که ژوزه مورینیو تا آن هنگام از این باشگاه رفته باشد.

به گزارش ایلنا، پوگبا گفته حتی حاضر نیست با مورینیو به بحث و جدل بپردازد. مورینیو در نیمه دوم شکست 3 بر یک یونایتد در خانه وستهم، پوگبا را تعویض کرد و این بازیکن فرانسوی به این دلیل به ‌شدت عصبانی است.

او حس می‌کند در پست‌ها و تاکتیک‌هایی بازی می‌کند که نمی‌تواند در آنها درخشش خوبی داشته باشد. او از انتقادات گسترده رسانه‌ها هم خسته شده است و به افراد نزدیکش گفته که برایش بهتر است در تیم مورینیو بازی نکند.

مورینیو پس از شکست مقابل وستهم در رختکن به بازیکنانش گفت که دلیل باخت، اشتباهات داوری بوده، نه تاکتیک‌های اشتباه تیم. مورینیو در این بازی از سه مدافع استفاده کرد که یکی از آنها، اسکات مک‌تامینی، بازیکن جوان تیم بود که تازه داشت در خط میانی جا می‌افتاد.

پوگبا که گران‌ترین تاریخ یونایتد است اخیرا بارها با مورینیو مشکل پیدا کرده. او حالا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با مورینیو کار کند و می‌خواهد در صورتی که مورینیو ماندنی شد، از این تیم برود.

یونایتد بدترین شروع خود در لیگ از سال 1989 تاکنون را داشته است و در حال حاضر در جدول دهم است و از هفت بازی تنها ده امتیاز کسب کرده است.

این شروع ضعیف و درافتادن با پوگبا باعث شده موقعیت مورینیو به‌ صورت جدی تهدید شود اما این مربی پرتغالی بر این باور است که سرنوشت او را نتایج دیدار با والنسیا و نیوکاسل رقم نمی‌زند. هنگامی که از او سوال شد که آیا پستش در همین هفته در معرض تهدید است، گفت: «نه، فکر نمی‌کنم. چیزی که می‌توانم انجام دهم این است که اوضاع را بهتر کنم و من اوضاع را بهتر خواهم کرد.»

با این حال، مورینیو در منچستریونایتد تبدیل به چهره‌ای دورافتاده شده است. او گفته که همچنان بازیکنانش از او حمایت می‌کنند اما پذیرفته که برخی بازیکنان اوضاع را جدی‌تر از سایرین می‌گیرند: «من هنوز همان بچه‌ای هستم که 20 سال پیش بودم و هنوز آدم ساده‌ای هستم، و هنوز باور نمی‌کنم که یک بازیکن روراست نباشد اما برخی بازیکنان بیشتر از سایر بازیکنان به فکر تیم هستند.»

او همچنین از آنتونیو والنسیا انتقاد کرده که برای بازی مقابل دربی کانتی به ورزشگاه نیامده است، چرا که او نقش کاپیتان باشگاه را دارد. مورینیو این بازیکن را از فهرست بازی با وستهم خط زد. گفته می‌شود او به‌ ندرت با والنسیا صحبت می‌کند، آن هم در شرایطی که اخیرا گفته پل پوگبا دیگر بازوبند کاپیتانی را به بازو نخواهد بست.

الکسیس سانچس هم از تیغ انتقادات مورینیو در امان نمانده است. این رفتار مورینیو با سانچس باعث شده که مقامات یونایتد عصبانی شوند، چرا که این بازیکن تازه هشت ماه است که از آرسنال به منچستریونایتد پیوسته است.

مورینیو پیش‌تر مارکوس رشفورد را در یک جلسه تیمی سرزنش کرده بود، از این رو،  این بازیکن زمانی که در شکست مقابل وستهم گل زد، خوشحالی خاصی انجام نداد.

چندین بازیکن، از جمله آنتونی مارسیال، اریک بایی و آندریاس پریرا در کنار پوگبا قرار گرفته‌اند و علیه مورینیو شده‌اند. به این ترتیب تفرقه در اردوی یونایتد شدت گرفته است.

حالا این مربی 55 ساله دغدغه‌هایی جدی دارد چون نمی‌داند چند بازیکن هنوز به او وفادار هستند. مورینیو گفته که نگران شغلش نیست اما نگفته که آیا با اد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه جلسه داشته است یا نه.

اخیرا پاتریس اورا در ورزشگاه کنار وودوارد نشسته و سپس بیرون از رختکن با پوگبا و مارسیال صحبت کرده است. به این ترتیب شایعات پیرامون اوضاع منچستریونایتد شدت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز