خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد

جنگلهای کوه سیاه چرام همچنان در آتش می سوزد/ دستگاههای اجرایی همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۵۴۷

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه آتش سوزی جنگل های چرام این استان بعد از گذشت سه شبانه روز خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عزت‌الله بهشتی‌فر در گفت و گو با برنامه رادیویی شبکه دنا با اظهار تاسف از اینکه آتش‌سوزی جنگل‌های ارتفاعات کوه سیاه در شش نقطه شروع و تاکنون ادامه دارد، اظهارداشت: برای خاموش کردن شعله‌های آتش در این ارتفاعات نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های کشوری و لشکری هستیم.

وی گفت: تمامی نیروهای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرهای چرام و دهدشت برای خاموش کردن شعله‌های آتش ارتفاعات کوه سیاه چرام حضور داشته و متاسفانه 2 نفر از همکاران‌مان نیز در هنگام خاموش کردن این شعله‌ها مصدوم شده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه براساس ماده 48 قانون حفاظت از جنگل‌ها تمامی دستگاه‌های کشوری و لشکری در هنگام خاموش کردن شعله های آتش در جنگلها و مراتع باید باهم همکاری کنند، خاطرنشان کرد: بیش از 40 ساعت است که همکاران ما در آن ارتفاعات که ارتفاعاتی سخت و شیب دار هم است حضور دارند.

بهشتی‌فر از نامه‌نگاری خود با مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای بسیج کردن دستگاه‌های لشکری و کشوری این استان برای حضور در ارتفاعات کوه سیاه چرام خبرداد و یادآورشد: نامه ای برای خاموش نمودن آتش در جنگل های کوه سیاه چرام روز گذشته به مدیریت بحران استانداری استان ارسال و ظاهرا 2 دستگاه وسیله نقلیه به شهرستان چرام عزیمت نموده است.

وی گفت: برای خاموش کردن آتش در این ارتفاعات نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های لشکری و کشوری بوده و متاسفانه شعله‌های آتش همچنان در جنگل های ارتفاعات کوه سیاه شهرستان چرام روشن است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد همکاران وی تا خاموش کردن شعله های آتش در این ارتفاعات حضور داشته و آن ارتفاعات را ترک نخواهند کرد.

بهشتی‌فر افزود: نیاز به حضور نیروی انسانی در ارتفاعات کوه سیاه چرام وجود دارد و اکنون فرماندار این شهرستان به همراه جمعی از نیروهای جمعیت هلال احمر و محیط زیست هم در محل آتش سوزی حضور  دارد.

کیوان ضرغامی رئیس مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه هم از طعمه حریق شدن 50 هکتار از جنگل‌های ارتفاعات کوه سیاه چرام  در سه شبانه روز گذشته خبر داد و اظهارداشت: آتش سوزی روبه گسترش بوده و نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز