خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائمشهر خبر داد:

برگزاری جشنواره ملی عشایری در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۴۹۳

جشنواره ملی عشایری همزمان با جشنواره مرکبات در قائمشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، در جلسه ی هماهنگی جشنواره عشایری فرماندار قائمشهر هدف برگزاری جشنواره را ایجاد اشتغال و درآمد برای مشاغل خانگی و نشاط اجتماعی در شهرستان دانست و تاکید کرد: باید با استفاده از همه ی ظرفیت ها از این موقعیت به نحو احسن بهره ببریم تا ضمن حفظ شان و منزلت استان، فشار اقتصادی را نیز برای مردم کمتر کنیم.

محمد حسنی، معاون اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران، رویکرد جشنواره ملی عشایری امسال را هدایت به سمت گردشگری عنوان کرد و افزود : با هدف ایجاد نشاط و شادی در استان و تحرکات اقتصادی می توان از مزایای جشنواره عشایری بهره برد.

حسنی با اشاره به ایجاد منبع گردشگری در استان تصریح کرد: در جوامع محلی و مشارکت مردمی جشنواره های زیادی برگزار شد که مردم به وسیله آنها توانستند منابعی را بدست بیاورند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن تاکید بر همراهی آژانس های مسافرتی مبنی بر حضور گردشگران در مازندران خاطرنشان کرد: اگر تبعات مثبت جشنواره را در استان نبینیم فقط هزینه ای را صرف کرده ایم و در نگاه اقتصادی جشنواره باید به مرز خودگردانی و خودکفایی برسد.

وی گفت :در کنار جشنواره ملی عشایری،جشنواره مرکبات را هم داریم که مختص به مازندران و مرکبات اینجا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز