خبرگزاری کار ایران

لیگ یک آینه فساد فوتبال ایران نشود؛

هشدار جدی بابت پشت پرده های دسته اول؛ این لیگِ خطرناک!

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۴۳۷

متاسفانه در همه سال‌های اخیر نیز اتفاقات این لیگ بر مبنای حواشی زشت و پشت پرده‌های مسموم گردیده که مشخص شده است این اتفاقات در نتایج داخل بازی‌ها ودر نهایت صعود و سقوط تیم‌ها اثر مستقیم داشته است.

به گزارش ایلنا، شاهد عینی این اتفاقات را در لیگ سال قبل و در تیم صبا قم شاهد بودیم که با اسناد و مدارک متعدد ثابت شد که این تیم به عنوان آینه فساد در لیگ یک، اتفاقات عجیب وغریب و زدوبندهای غیر معمول را به زمین مسابقات و در نهایت جدول رقابت‌ها آورده است.

صبا در فصل قبل به اوضاعی دچار شد که بازیکنانش روی باخت پرگل تیم خودشان شرط می بندند و برای درست از آب در آمدن شرط شان درون زمین دست به هر کاری می زنند. وقتی یکی از مقامات این تیم روی خط برنامه نود قسم خورد که بازیکنان هیچ پولی نگرفته اند، شاید به این فکر نمی کرد که جمعی از بازیکنان صبای قم در همین برنامه درباره پول‌هایی صحبت کنند که به شکل عجیب و غریب در این تیم ردوبدل شده است.

برخلاف لیگ برتر که نظارت خوبی روی آن صورت می گیرد، لیگ یک به محلی برای جولان دلالی، شرط بندی و پارتی بازی تبدیل شده و این نشان دهنده فساد ریشه دوانده در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

با افشای برخی مسائل فاجعه بار، لازم است نهادهای قضایی و امنیتی برای جلوگیری از گسترش این فساد وارد عمل شده تا از انحراف بیشتر فوتبال ایران جلوگیری شود.

با توجه به اینکه در فصل جاری اکثریت تیم‌های لیگ یکی همانند صبا قم و راه‌ٱهن فصل قبل دچار مشکلات شدید مالی هستند وهمین ضعف اقتصادی باشگاه‌ها، سلامت لیگ یک را در تهدید انواع و اقسام اتفاقات عجیب می‌گذارد، لازم است که نهادهای مربوط، برای سلامت بازی‌ها از همین هفته‌های ابتدایی به این قضیه ورود جدی داشته باشند.

در روزهای گذشته تعداد زیادی از مربیان لیگ یکی به رخ دادن اتفاقات عجیب و غریب که سرنخ‌های آن به بنگاهای شرطبندی می‌رسید هشدارهایی داده بودند این یعنی این مربیان که ارتباط مستقیم با بازیکنان تیم‌های لیگ یکی دارند، در این باره موضوعاتی جدی احساس کردند که نسبت به تبعاتش هشدار می‌دهند.

از همین رولازم است که نظارت بر لیگ یک وهمچنین اتفاقات بازی‌های این لیگ خیلی سریع و قبل از آنکه همانند اتفاقات تیم صبا در فصل قبل، کار به جاهای سیاه کشیده شود تمام کمال انجام شود.

هشدار جدی بابت پشت پرده های دسته اول؛ این لیگِ خطرناک!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز