خبرگزاری کار ایران

راه بقای ادن هازارد و انگوله کانته؛ ساری تلاش کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۸۹

چلسی بر این باور است که سبک مربیگری مائوریتسیو ساری، آسان گرفتن او به بازیکنان و مبلغ پیشنهادی باشگاه می‌تواند باعث شود ادن هازاردو انگولو کانته قرارداد جدیدی امضا کنند.

به گزارش ایلنا،قرارداد فعلی هازاردتا سال 2020 است و خبرهای بسیاری از احتمال پیوستن او به رئال مادرید به گوش می‌رسد، به‌ویژه که کریستیانو رونالدو از رئال به یوونتوس رفته است.

هازارددر جام جهانی گفت: «شما همه می‌دانید که مقصد محبوب من کجاست». چلسی حاضر نشد بر سر انتقال او مذاکره کند و این ملی‌پوش بلژیکی در نهایت گفت: «شما می‌دانید که پس از جام جهانی چه گفتم. من از حضور در چلسی راضی‌ام. خیلی حرف‌ها زده شده که برخی چرند بوده و از این چیزها. فعلا من راضی‌ام. از قرارداد من دو سال باقی مانده و باید دید که چه می‌شود. من امسال چلسی را ترک نمی‌کنم.»

کانته هم اخیرا گفته که با پاری‌سن‌ژرمن تماس داشته است اما به فکر جدایی نبوده: «برخی تماس‌ها با پی‌اس‌جی برقرار شد اما پس از صحبت با سران چلسی دریافتم، نکته مهم این است که در جایی که هستم احساس خوبی داشته باشم. من در چلسی هستم. برایم خوب است که در چلسی بمانم.» قرارداد کانته تا سال 2021 است. هازاردو کانته پس از فصل ضعیف 18-2017 با آنتونیو کونته حاضر نشده‌اند قراردادهای بلندمدتی با چلسی امضا کنند اما باشگاه می‌خواهد آنها را تبدیل به پردرآمدترین بازیکنان تاریخش کند و برایشان دستمزد 300 هزار پوند در هفته را در نظر گرفته است. آنها همچنین می‌دانند که حضور ساری می‌تواند شرایط را عوض کند.

این مربی سابق ناپولی برخی قوانین سختگیرانه دوران کونته را برداشته است، به‌ویژه در زمینه تغذیه بازیکنان. او جو آزادی بر استمفوردبریج حکمفرما کرده و سبک بازی تهاجمی او هم با استقبال مواجه شده است، سبکی که در تقابل با روش بازی کونته است.

هازاردبه‌ویژه در این فصل خوش درخشیده. او در ماه گذشته گفت که زیر نظر ساری، به عملکرد خوبی رسیده است: «من دوست دارم توپ را داشته باشم. نه در نیمه زمین خودمان، بلکه در 30 متر پایانی زمین. من این نوع بازی را دوست دارم. این کاملا متفاوت با سبک آنتونیو کونته یا ژوزه مورینیو است.»

مساله تنها جو آرام و سبک تهاجمی ساری نیست. این مربی 59 ساله به این دو نفر گفته که چلسی به اندازه باشگاه‌هایی که این دو نفر را می‌خواهند قوی است. ساری دو ماه پیش گفته بود: «چلسی یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های اروپا است.» او بعدتر گفت: «من مربی تیم خیلی خوبی هستم. من مربی باشگاهی بسیار بزرگ هستم.»

به علاوه، ساری گفته که چلسی بیش از هر باشگاه دیگری برای این دو نفر ارزش قایل است.

هازاردو کانته دو ستاره بی‌چون‌وچرای چلسی هستند و بعید به نظر می‌رسد که آنها در مادرید و پی‌اس‌جی چنین جایگاهی داشته باشند. این دو باشگاه ستارگان بسیاری دارند.

البته در نهایت، چلسی باید در زمین نشان دهد که به خوبی رئال و پی‌اس‌جی است. آنها باید فاصله 30 امتیازی خود با منچسترسیتی در انتهای فصل قبل را جبران کنند و پس از حضور در لیگ اروپای امسال، به لیگ قهرمانان برگردند. فصل 19-2018 فصلی حیاتی برای چلسی در راه نگه داشتن هازاردو کانته خواهد بود.

چلسی در ابتدای فصل خوب کار کرده و در لیگ برتر در رده‌های بالا است و در لیگ اروپا و جام اتحادیه هم شروع خوبی داشته است. این شروع امیدوارکننده باعث شده امیدها به ماندن هازاردو کانته افزایش یابد.

با آنکه مارینا گرانوفسکایا، مدیر باشگاه مذاکره با این دو بازیکن را انجام خواهد داد اما تردیدی نیست که ساری نقشی کلیدی در هر قراردادی خواهد داشت.

منبع: سایت گل / نزار کینسلا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز