خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان مطرح کرد:

کمبود کالای اساسی در استان وجود ندارد/ دغدغه کامیون داران برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۸۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به آخرین رصدی که صورت گرفته استان با کمبود کالای اساسی مواجه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار با بیان این مطلب اظهار کرد: تامین کالاهای خوراکی، غیرخوراکی، دارویی، بهداشتی و کلیه ملزومات مورد نیاز مردم صورت گرفته و خوشبختانه کشور با کمبود کالا مواجه نیست.

وی بیان کرد: فضای روانی ایجاد شده در جامعه، باعث استقبال مردم به خرید بیش از نیازشان شده است.

دره وزمی ادامه داد: به دلیل پایین آمدن ارزش پول ملی و افزایش دلار، خارج کردن کالای اساسی از کشور زیاد شده است و می طلبد مسئولان در این باره چاره ای بیندیشند.

رئیس صنعت و معدن کردستان به افزایش قیمت کالا در بازار اشاره و اذعان کرد: عدم سیاست مشخص در زمینه قیمت گذاری کالاها، باعث شده تا تولید کنندگان خود بر روی اجناس قیمت گذاری کنند و با توجه به افزایش مواد اولیه در کنار افزایش صادرات و واردات، افزایش قیمت کالای تولید شده را در پی داشته است.

دره وزمی همچنین به دغدغه کامیونداران در تامین لاستیک های مورد نیاز استان اشاره و تصریح کرد: متناسب با میزان در خواست اداره کل پایانه حمل و نقل تعداد مورد نیاز لاستیک سبک و نیمه سنگین در اختیار کامیونداران، نفتکش ها و شرکت های پخش قرار گرفته و همچنین با توجه به سیاست های اخیر وزارت صنعت و معدن مبنی بر کاهش تعرفه واردات لاستیک، تامین لاستیک به زودی در کشور حل می شود‌ و هیچ دغدغه ای در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز