خبرگزاری کار ایران

توضیح والورده درباره نیمکت نشینی لیونل مسی و بوسکتس

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۲۳

ارنستو والورده مربی بارسلونا که در بازی با اتلتیک بیلبائو تیمش دو امتیاز دیگر از دست داد از تصمیم خودش برای روی نیمکت نشاندن لیونل مسی دفاع کرد و گفت به خاطر تیم این کار را کرده.

به گزارش ایلنا، تلاش والورده برای استفاده از سیستم چرخشی یک بار دیگر جواب عکس داد و تیمی که در 14 سفر اخیرش به نوکمپ حتی یک مساوی هم به دست نیاورده بود، با پیروزی فاصله زیادی نداشت.

والورده که لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، دو عضو کلیدی تیم را روی نیمکت نشاند، بعد از بازی گفت: «وقتی تصمیمی می‌گیرم فکر می‌کنم بهترین برای تیمم و باشگاهم است. همیشه این کار را قبل از بازی انجام می‌دهم، بعد از مسابقه نمی‌شود کاری کرد، امکان انتخاب مجدد هم وجود ندارد. هواداران می‌توانند درباره چیزی که فکر می‌کنند، بهترین است تصمیم بگیرند من هم سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای تیم بگیرم. این مسوولیت مشخص من است، ما چهار بازی در 10 روز داریم و فکر کردم لئو و بوسکتس باید استراحت کنند چون چهارشنبه بازی خیلی سختی داریم. می‌دانستم تصمیم پرریسکی است و اگر همه چیز خوب پیش می‌رفت، شما الان درباره‌اش سوال نمی‌کردید.»

بارسلونا در یک هفته هفت امتیاز از دست داد، این بدترین دوران بارسلونا با مربیگری والورده است اما مربی می‌داند برای تغییر اوضاع باید چه کند: «یک هفته سخت داشتیم که نتوانستیم به اهدافمان برسیم اما چیزهایی هست که می‌توانیم در آن پیشرفت کنیم بخصوص از نظر تعادل هجومی.»

جرارد پیکه این اواخر با انتقادات زیادی مواجه شده اما در بیشتر دقایق بازی با اتلتیک بیلبائو عملکردی عالی داشت: «من او را خیلی متعهد و درگیر دیدم، بازیکن خیلی مهمی برای ما است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز