خبرگزاری کار ایران

یکی از نگرانی‌های کی‌روش برطرف شد؛

تیم ملی در جام ملت‌ها آدیداس می‌پوشد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۹۳

سرمربی تیم ملی کشورمان از برند پیراهن تیم ملی در جام ملت‌ها پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث برند تولید کننده البسه تیم ملی بزرگسالان کشورمان همیشه از موارد پربحث پیرامون فدراسیون فوتبال بوده است و در سال‌های اخیر چالش‌های زیادی در این مورد ایجاد شده است.

بعد از اعتراض‌های مکرر کی‌روش به کیفیت البسه تولیدی برندهایی مثل آل‌اشپورت و جوما، در نهایت فدراسیون فوتبال برای تیم ملی بزرگسالان کیت‌های تولیدی شرکت آدیداس را فراهم کرد و در جام جهانی 2018 از این برند استفاده کردیم.

با این حال بعد از جام جهانی دوباره بحث همکاری مجدد با آل‌اشپورت مطرح شد که این موضوع انتقادات زیادی به همراه داشت و در نهایت کی‌روش در مصاحبه امروز خودش با سایت فدراسیون خبر نهایی را در این مورد اعلام کرد.

کی‌روش در این خصوص گفت: حال که صحبت از تجهیزات و البسه به میان آمد باید در این زمینه توضیحاتی را ارائه کنم.  بعد از صحبت‌هایی که با ساکت و ممبینی داشتیم تصمیم اخیر در مورد البسه تیم ملی گرفته شد و پس از این مذاکرات بود که آقای تاج با توجه به این موضوعات تصمیم اخیر مبنی بر استفاده از البسه‌ای که در حال حاضر در انبار فدراسیون داریم را اخذ کردند. چرا که این تعداد البسه موجود برای تیم کافی است و تا زمانی‌که به اتمام برسد از همین البسه با کیفیت موجود استفاده می‌کنیم. دلیل اصلی ما مسایل مالی بود که در برهه فعلی یک بی‌احترامی تلقی می‌شود اگر بخواهیم منابع مالی‌مان را حیف و میل کنیم.

با توجه به توضیحات کی‌روش به نظر می‌رسد در جام ملت‌های آسیا هم ملی‌پوشان کیت‌های تولیدی آدیداس را برتن خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز