خبرگزاری کار ایران

از اسکوچیچ تا فرهاد کاظمی و برانکو و اکنون امید نمازی

تکرای سناریوی معروف مسلمان؛ این قسمت امید نمازی (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۸۲

محسن مسلمان بار دیگر با سرمربی خود به مشکل خورد و از تیمش کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، هنوز 16 سالش نشده بود که توسط زوران جورجویچ به ترکیب اصلی ذوب آهن راه پیدا کرد. آن زمان موهایش را خیلی ساده رو به پایین داده بود و وقتی همه شناختندش که در ورزشگاه آزادی با یک شوت والی، حسن رودباریان را تسلیم کرد.در تمام رده های سنی تیم ملی هم به بازی گرفته شد و روز به روز پیشرفت کرد. بی خبر آنگه این پیشرفت و تعریف و تمجیدهای متعاقب آن، خوی دیگری از محسن مسلمان را هم بر می انگیزد؛ غرور و تنبلی!

محسن بعد از ذوب آهن به ملوان رفت و خدمت سربازی خود را در این تیم پشت سر گذاشت. نیم فصل به پرسپولیس رفت و زیر نظر علی دایی کار کرد. کیفیت همیشگی را نداشت اما حداقل مقابل علی دایی نمی توانست بی انضباطی کند. همه چیز بعد از بازگشت او به ذوب آهن کلید خورد. جایی که یحیی گل محمدی تاب نگاه بالا به پایین مسلمان را نداشت. محسن انگیزه لازم در تمرینات را نداشت و حاشیه های فراوانی را با خود به تیم آورده بود که هماهنگی ذوب آهن را از بین برده بود. همین مساله باعث شد تا خیلی زود از ترکیب بیرون برود و مغضوب آقای سرمربی شود. مسلمان در ادامه در مصاحبه ای گفت که در ذوب آهن فقط سعید آذری را می شناسد اما یحیی واکنش نشان داد. مهندس در نقل و انتقالات نیم فصل فولادشهر را ترک کرد و راهی فولاد خوزستان شد.

به نظر می رسد با تغییر فضا مسلمان وضعیت بهتری پیدا کند اما چند بازی نا امید کننده در ترکیب فولاد و بی انضباطی در تمرینات فولاد و غیبت در تمرین های روز بعد از مسابقه، اسکوچیچ را هم به نتیجه ای رساند که یحیی رسیده بود. محسن از ترکیب بیرون رفت و خیلی زود از فولاد جدا شد.

تکرای سناریوی معروف مسلمان؛ این قسمت امید نمازی (گزارش ویژه)

همان زمان که مسلمان گفت حاضر است به خاطر منصوریان با هزار تومان برای استقلال بازی کند؛ او دوباره سر از پرسپولیس درآورد. با انتقالی عجیب که به نظر می رسید با نظر برانکو نباشد اما هر طور بود اتفاق افتاد و محسن به عنوان یک سکونشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شد. بعداز مدتی فیکس شد و کم کم به ستاره ای تبدیل شد که هیچ کس تصور نمی کرد. محسن برگشت و این را مدیون پروفسور بود. با این حال بعد از دو فصل مشکلات این دو به یک باره شروع شد. هیچ کس دلیلش را متوجه نشد اما برانکو در سخت ترین موقعیت ها هم از مسلنان استفاده نکرد و محسن به نیمکت چسبید. آنقدر این مساله ادامه پیدا کرد که حتی صدای هواداران هم درآمده بود و مسلمان به ندای اعتراضی آنها تبدیل شده بود اما ایوانکوویچ از تصمیم خود کوتاه نیامد. فصل تمام شد و برانکو دربهای خروج را به مسلنان نشان داد؛ آن هم در زمانی که تیمش از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود.

مسلمان رفت و دوباره سر از ذوب آهن درآورد. این باید باید زیر نظر امید نمازی کار می کرد. اختیارات زیادی در زمین به مسلمان داده شد و حتی کار به جایی رسید که بازوبند را هم به بازو بست اما بعد از چند هفته نمازی در مصاحبه هایش اعلام کرد که مسلمان باید بیشتر تلاش کند. سرانجام محسن از ترکیب اصلی بیرون رفت و بعد از انتشار تصاویر جنجالی، دوباره وارد حاشیه شد و از تیم کنار گذاشته شد. این بار سعید آذری هم علیه او شد و اعلام کرد به راحتی مسلمان را حذف می کند و کنار می گذارد.

مسلمان نه فقط در سطح باشگاهی که در سطح ملی هم مشکلاتی داشته است. او که از گزینه های اصلی کی روش در یکی دو سال ابتدایی به حساب می آمد بعد از کنار گذاشتن از لیست نهایی جام جهانی دیگر به تیم آقای سرمربی دعوت نشد و بعد از مدتی گفت تیم ملی او پرسپولیس است. یک مصاحبه از قول او منتشر شد که در آن گفته بود چون می دانسته در لیست نهایی کی روش نیست خودش را به مصدومیت زده است. شاید همین اظهار نظرها او را برای همیشه از ترکیب تیم ملی ایران دور کرد.

حال باید دید تکلیف این ستاره یاغی ولی در عین حال با استعداد به کجا منجر می شود. آیا او دوباره برمی گردد یا دیگر راهی برای بازگشت وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز