خبرگزاری کار ایران

چرا شفر در این حد عصبانی و مستاصل است؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۳۰۰

وینفرد شفر مربی آلمانی تیم استقلال در حین دربی بسیار عصبانی بود و دائما به سوتهای فغانی اعتراض می‌کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته‌ی هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته در ورزشگاه آزادی انجام پذیرفت که یکی از نکات مورد اشاره این مسابقه عصبانیت وینفردشفر در کنار خط بود که باعث شد تصاویر متعددی از او در حال اعتراض شکارشود.

شفر سرمربی آلمانی استقلاال در این مسابقه از لحظه‌ی سوت آغاز بازی تا سوت پایان آن در کنار زمین مشغول صحبت با داور چهارم بود و در کوچکترین صحنه‌ها نیز به تصمیمات علیرضافغانی داور برجسته‌ی کشور معترض می‌شد که چندین و چند بار با تذکر و هشدار فغانی و داور چهارم همراه بود.

در پایان بازی نیز شفر در اعتراض به زمان‌های تلف شده معتقد بود وقت کمی لحاظ شده و فغانی باید بیشتر از 4 دقیقه وقت تلف شده می‌گرفت. او این مسئله را هم با داور چهارم و هم با خود فغانی در میان گذاشت و آنها با خویشتنداری او را دعوت به آرامش کرده‌اند.

نتایج استقلال در روزهای اخیر و عملکرد بازیکنان جدید و عدم پیاده کردن تفکرات تشفر در مسابقات باعث شده تا پیرمرد پرتغالی بسیار عصبی باشد و حتی این عصبانیت در تمرینات قبل از دربی نیز از او شاهد بودیم به طوریکه وقتی با یم سوال هرچند نابجا از سوی یکی از خبرنگاران مواجه شد برافروخت و آن خبرنگار را از تمرین بیرون راند.

البته باید به او کمی حق داد زیرا تیمی را که با مشقت و سختی در فصل گذشته ساخته و پرداخته کرده بود و از بحران ابتدای فصل نجات داده بود را تا حد زیادی از دست داده و بازیکنان جایگزین نیز تاکنون نتوانسته‌اند انتظارات او و هواداران استقلال را برآورده کنند.

باید منتظر ماند و دید این عصبانیت و استیصال سرمربی استقلال چه زمانی جای خود را به آرامش خواهد داد تا او بتواند نتایج خوب فصل گذشته را همراه با تیم استقلال تکرار کند امری که با وجود تیمهای مدعی مانند پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی بسیار سخت خواهد بود و باید دید هواداران استقلال در پایان این فصل از عملکرد شفر،دستیاران و بازیکنان راضی خواهند بود یا خیر.

چرا شفر در این حد عصبانی و مستاصل است؟

چرا شفر در این حد عصبانی و مستاصل است؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز