خبرگزاری کار ایران

مرزبان: به خاطر فیزیک خوب استنلی گل خوردیم/ متأسفم که این بازی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۱۹۸

سرمربی نفت مسجد سلیمان از دلایل شکست برابر سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پس از شکست ۲ بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه با قدرت ما را تشویق کردند و آن هم به خاطر فوتبال با قدرتی بود که ارائه دادیم. تمرکز خوبی داشتیم و پاس‌های خیلی خوبی دادیم. تیم ما توانست ایستگاه به ایستگاه حرکت کند. موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم زمانی که تیم حریف حتی نمی‌توانست به دروازه ما نزدیک شود دو موقعیت حساس گلزنی را از دست دادیم. نیمه دوم هم به همین شکل ادامه پیدا کرد حتی در ۱۰ دقیقه آخر دو سه شانس بزرگ گلزنی داشتیم. 

وی گفت: تنها انتقادی که می‌توانم به تیمم بکنم این است که گل‌ها را نزدیم و گل‌هایی که خوردیم به خاطر فیزیک خیلی خوب کی‌‌روش استنلی بود که توانایی رقابت با او در نبردهای هوایی بسیار سخت است. خیلی متأسفم که این بازی را از دست دادیم چون لیاقت تیم و بچه‌های من بسیار بالاتر از این حرف‌ها است. چون فوتبال را بسیار قوی انجام دادیم و این دردآور است که زمین را بدون امتیاز ترک کردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه حریفان نفت با کمترین فشار به گل می‌رسند چه زمان این مشکل می‌خواهد برطرف شود، بیان داشت: چیزی که اول باید بدانیم این است که چطور باید گل‌هایی را که می‌خواهیم بزنیم را آماده کنیم. ما واقعاً روی این مسئله فوق‌العاده کار کردیم. ما شرایط گل را آماده می‌کنیم اما موقعیت‌ها از دست می‌رود شاید هم بدشانسی وجود دارد. مدت کوتاهی است که در کنار تیم هستم اما در همین مدت شرایط روحی تیم تغییر کرده و فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد و شرایطی که ما می‌خواهیم به گلزنی برسیم طبیعتاً به اعتماد به نفس بازیکنان بازمی‌گردد. اگر ما دو تیم را با هم از لحاظ بازیکن و نیمکت قیاس کنیم ما باید به خودمان افتخار کنیم چون فوتبال مدرنی را به نمایش گذاشتیم شانس‌های گل فوق‌العاده‌ بهتری را داشتیم و اینکه شکست خوردیم چیز خوبی نیست.

مرزبان گفت: بحث پرس ما از وسط زمین به خوبی کار می‌کند و خود قلعه‌نویی هم گفت هیچ تیمی در ایران اینطور فوتبال بازی نمی‌کند. اما مهم‌ترین بحثی وجود دارد این است که شانس‌های گلزنی را به گل تبدیل کنیم و در این مدت کوتاهی که بودم قدم به قدم پیش می‌رویم و این مشکل را هم برطرف می‌کنیم. 

وی در مورد اینکه برای دیدار با استقلال فکر می‌کنید تغییر تاکتیک بدهید یا خیر، عنوان کرد:‌ ما امروز یک تغییر بزرگی داشتیم و سپاهان به همین دلیل به مشکل خورد و نمی‌توانم این مسائل را بیان کنم چون محرمانه است و نمی‌توانم لو دهم. همانطور که استقلال ما را آنالیز می‌کند ما هم این تیم را آنالیز می‌کنیم. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در این مدتی که کار می‌کنیم ضعف‌های تیم برطرف می‌شود. اگر کسی بازی را آنالیز کند متوجه می‌شود که چند درصد مالکیت درصد ما بود و چند درصد سپاهان. بازیکنان خوبی وجود دارند و تاکتیک‌پذیری تیم ما هم خوب است. ما سپاهان را وادار کردیم که توپ‌های بلند بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز