خبرگزاری کار ایران

حسینی: به تیم ملی فکر نمی‌کنم/ تمرکزم برای بازی با السد است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۱۸۴

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تیم ملی فکر نمی کنم و تمام تمرکزم برای دیدار برابر السد است.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل انجام دادند اما متاسفانه این بازی گلی دربر نداشت و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. داور می توانست یک پنالتی هم به نفع ما بگیرد که چنین کاری را انجام نداد.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قبول دارید بازی با کیفیت و جذابی را انجام ندادید گفت: من این را قبول ندارم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند که متاسفانه به آن دست پیدا نکردند.

سیدجلال حسینی در خصوص وضعیت ماهینی هم گفت: متاسفانه حالا که نزدیک به بازی السد شده ایم ماهینی را هم از دست دادیم و این در روند کاری ما تاثیر خواهد گذاشت. با توجه به اینکه پنجره نقل وانتقالات ما بسته است این اتفاق هم کار ما را سخت تر کرده است.

وی در خصوص صحبت های گرشاسبی که گفته حسینی ستاره بازی بود و باید به تیم ملی دعوت شود گفت: از آقای گرشاسبی ممنون هستم اما به تیم ملی فکر نمی کنم. من مدتها تمرین کرده ام، شب و روز تمرین می کردم و هیچ کس نمی دانست که من با چه شرایط سختی این کار را انجام می دادم اما برای من و برخی از بازیکنان ارزش قائل نشدند. از اینکه خط خوردم ناراحت نیستم اما اینکه من و امثال من را بی ارزش می کنند ناراحتم و تنها برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا نتیجه بازی شما برابر السد در نتیجه این دیدار تاثیر گذار بود گفت: چنین چیزی نیست. تمرکز ما امروز برای این دیدار بود و فقط به برد برابر استقلال  فکر می کردیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سیدجلال حسینی در خصوص دیدار برابر السد که سه شنبه آینده برگزار خواهد شد، افزود: بازی سختی پیش روی ما است. ماهینی را هم از دست داده ایم و حالا شرایط ما بسیار دشوار شده اما ممطئن باشید تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم مقابل السد نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

وی در پایان و در خصوص حضور هواداران هم گفت: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و آنها را خوشحال روانه خانه هایشان کنیم اما می دانم که آنها شرایط را درک می کنند و می دانند که ما برای موفقیت در این دیدار تمام تلاش خود را انجام دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز