خبرگزاری کار ایران

رکورد اعجاب انگیز محمد صلاح

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۰۳۵

رحیم استرلینگ در لیگ برتر رکورددار بیشترین گل زده روی موقعیت‌های مسلم است.

به گزارش ایلنا، محمد صلاح از فصل 18-2017 تاکنون بیشترین فرصت‌های مسلم گل‌زنی را در لیگ برتر داشته است اما بهترین آمار گل کردن موقعیت‌های مسلم، متعلق به رحیم استرلینگ است.آمار Opta نشان می‌دهد که صلاح از آغاز فصل پیش تاکنون 50 فرصت آشکار گل‌زنی در لیگ برتر به‌دست آورده است. این مهاجم لیورپول در این میان 22 فرصت آشکار را به گل تبدیل کرده است. او 13 گل دیگر هم به‌ثمر رسانده که البته روی موقعیت‌های آشکار نبوده است. 

این در حالی است که رحیم استرلینگ توانسته 54 درصد فرصت‌های آشکاری که نصیبش شده را گل کند. او 28 موقعیت خوب داشته که پانزده‌تای آنها را گل کرده است. طبق اعلام Opta، موقعیت آشکار گل‌زنی وضعیتی است که در آن انتظار می‌رود بازیکن گل بزند و معمولا زمانی روی می‌دهد که بازیکن تک‌به‌تک شده باشد، یا توپ مسیر آشکاری تا دروازه داشته باشد و فشار کم تا متوسطی روی بازیکن باشد. پنالتی‌ها هم همیشه موقعیت آشکار گل‌زنی به‌شمار می‌روند.

هری کین هم توانسته 45 فرصت خوب گل‌زنی داشته باشد که 22تای آنها را به گل تبدیل کرده و به این ترتیب 49 درصد فرصت‌هایش را وارد دروازه کرده است. این در حالی است که این عدد برای صلاح 44 درصد است.

سرخیو آگوئرو هم عملکرد خوبی مقابل دروازه داشته و از 30 فرصت گل‌زنی آشکاری که داشته، 16 گل به‌ثمر رسانده است. این یعنی او 53 درصد موقعیت‌هایی که نصیبش شده را به گل تبدیل کرده است و از این نظر در رتبه دوم قرار دارد.

از سوی دیگر، کریستین بنتکه، بازیکن کریستال‌پالاس از ابتدای فصل پیش تاکنون 27 فرصت آشکار گل‌زنی داشته که تنها 3تا را گل کرده است. اوضاع برای آلوارو موراتا هم خوب نیست و او از 28 موقعیت آشکار، تنها 10تا را به گل تبدیل کرده است.

آمار بیشترین موقعیت‌های آشکار گل‌زنی به این ترتیب است:

1-  محمد صلاح، 50 موقعیت آشکار، 22 گل، 44 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

2-  هری کین، 45 موقعیت آشکار، 22 گل، 49 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

3-  گابریل ژسوس، 33 موقعیت آشکار، 13 گل، 39 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

4-  سرخیو آگوئرو، 30 موقعیت آشکار، 16 گل، 53 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

5-  روملو لوکاکو، 29 موقعیت آشکار، 14 گل، 48 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

6-  رحیم استرلینگ، 28 موقعیت آشکار، 15 گل، 54 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

7-  آلوارو موراتا، 28 موقعیت آشکار، 10 گل، 36 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

8-  کریستین بنتکه، 27 موقعیت آشکار، 3 گل، 11 درصد موفقیت در گل کردن این فرصت‌ها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز