خبرگزاری کار ایران

باشگاه مشتریان ایران کیش با شعار و رویکردی جدید رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۴۵

بناست تا باشگاه مشتریان ایران کیش پلی برای تعامل دوسویه شرکت و مشتریانش باشد، از همین رو، تولید محتواهای آموزشی در قالب متن یا مدیا های تصویری نیز در این باشگاه در دستورکار است.

به گزارش ایلنا، عدم وجود برنامه مشخص برخی بانک ها و شرکت های پرداخت برای وفاداری مشتریان را  باید یکی از ضعف هایی دانست که در شبکه بانکی و صنعت پرداخت الکترونیک وجود دارد. ضعفی که ممکن است خیلی ها به آن توجه نداشته و یا سطحی و گذرا از آن عبور کرده باشند. فراموش نکنیم ارائه سرویس و خدمات  به مشتریان، متفاوت با برنامه ریزی هایی است که باید برای وفادارسازی آنان انجام داد.

طی سال های اخیر عده ای از باشگاه مشتریان به عنوان جایگاهی برای ایجاد این وفاداری یاد می کنند. یک مجموعه که در آن برای گرد آوری مشتریان و ثبت اطلاعات آن‌ها به وجود می‌آید. ابزار نسبتاً جدیدی که توسط برخی از شرکت‌های تجاری در کشور استفاده می‌شود.

اگرچه برخی معتقدند که باشگاه مشتریان هرسازمانی می تواند گامی مستحکم برای وفادارسازی مشتریانش بردارد. شوربختانه اما باید گفت که باشگاه مشتریان اغلب بانک ها و سازمان های تجاری یا فعال نیستند و یا تنها به محلی برای برگزاری قرعه کشی یا ارائه تخفیف تبدیل شده اند.موضوعی که بی تردید نمی تواند اهداف اصلی وفادارسازی را دراین زمینه فراهم کند.

به واسطه وجود این خلاها و کمبود و کاستی هاست که شرکت کارت اعتباری ایران کیش  بنادارد تا در راستای ایجاد تحولات هر چه بیشتر در مسیر وفادارسازی پذیرندگان و دارندگان کارت، رویکردی جدید را در باشگاه مشتریان پیاده سازی و اجرا کند.  

*داده کاوی

«داده کاوی!» این مقدمه ای برای حرکت دراین مسیر است . لازمه آنکه بتوان یک باشگاه را با نیاز مشتری تطبیق داد بهره برداری از داده کاوی برای طراحی و ارائه سرویس و خدمات است. بدیهی است از این طریق و با توجه به کارکرد و امتیازاتی که مشتریان دریافت می کنند سرویس ها و خدماتی متناسب با نیازهایشان طراحی می شود، در طراحی این سرویس ها و خدمات از داده کاوی استفاده خواهد شد تا با هوشمندسازی، آنچه که مطابق با نیاز مشتریان است به آن ها ارائه شود.

علیر ضا هوشمند رئیس باشگاه مشتریان ایران کیش در  اینباره می گوید :«قراراست در طرح جدید باشگاه مشتریان ایران کیش برای هر مشتری پروفایل شخصی ایجادکند، داده های آن ها جمع آوری شود و ازاین طریق آن ها در داخل باشگاه مشتریان توسعه و ارتقاداده شوند. باشگاه مشتریان به زودی  به طور ویژه برای پذیرندگان راه اندازی و ازاین پس جشنواره های مختلفی در آن برگزارمی شود.»

وی ادامه می دهد:« از سویی در بخش فروشگاه باشگاه ، خدمات مختلفی درطیف وسیع از جمله  خدمات استارت آپ ها برای پذیرندگان و دارندگان کارت در نظر گرفته شده است، تا با این کار هم از استارت آپ ها حمایت شود و هم از  پذیرندگان و دارندگان کارت. »

بناست تا باشگاه مشتریان ایران کیش پلی برای تعامل دوسویه شرکت و مشتریانش باشد، از همین رو، تولید محتواهای آموزشی در قالب متن یا مدیا های تصویری نیز در این باشگاه در دستورکار است.

هوشمند می گوید:«ایران کیش در راستای  هم افزایی با سایر باشگاه های مشتریان،  نیز در صدد است تا تفاهم نامه هایی دراین زمینه امضا و همین طور امکانی فراهم کند تا سرویس های باشگاه مشتریان ایران کیش در اختیار کسب و کارهایی که باشگاه مشتریان ندارند نیز قرارگیرد.»

رئیس باشگاه مشتریان اظهار می کند:« تلاش این شرکت علاوه بر حفظ و ارتقای مشتریان آن است تا با جذاب کردن باشگاه مشتریان یک مزیت رقابتی نیز ایجاد کند، مزیت هایی که  به زودی  هم در وب سایت باشگاه مشتریان و هم اپلیکیشن پات قابل استفاده خواهد بود. بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آن‌ها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان.»

پس منتظر باشید!باشگاه مشتریان ایران کیش قرار است به زودی با یک نام و یک شعار جدید رونمایی شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز